مسابقات one

بازی برگشت جارد بروکس-جاشوا پاسیو عنوان جهانی برای ONE 166: قطر

بازی برگشت جارد بروکس-جاشوا پاسیو عنوان جهانی برای ONE 166: قطر

بازی برگشت جارد بروکس-جاشوا پاسیو عنوان جهانی برای ONE 166: قطر

رقابت شدید در پشت صحنه جاشوا پاسیو در مقابل جرد بروکس

بازی برگشت جارد بروکس-جاشوا پاسیو عنوان جهانی برای ONE 166: قطر

رقابت شدید در پشت صحنه جاشوا پاسیو در مقابل جرد بروکس

قهرمان جهانی ONE Strawweight MMA جرد «خدای میمون» بروکس آماده است تا اولین دفاع از عنوان جهانی خود را انجام دهد، و آن را در برابر یک رقیب آشنا می آید.

ستاره آمریکایی طلای خود را در برابر پادشاه سابق MMA وزن کاه و مدعی فعلی شماره 1 قرار خواهد داد. جاشوا «شور» پاسیو در یک مسابقه مجدد قهرمانی جهان که باید حتما ببینید ONE 166: قطر.

این رویداد، که اولین حضور روی زمین ONE Championship در این کشور خاورمیانه را نشان می‌دهد، در روز جمعه، 1 مارس، به طور زنده از ورزشگاه Lusail Sports Arena پخش می‌شود.

پس از چند ماه معامله در رسانه‌های اجتماعی، این دو سرانجام با هم برخورد اولیه خود را داشتند ONE 164 در دسامبر 2022

آن شب در مانیل، فیلیپین، بروکس هوشیاری تاکتیکی باورنکردنی از خود نشان داد. این آمریکایی رک و راست، کشتی قدرتمند خود را با کارنامه‌ای در حال تکامل ترکیب کرد تا به یک تصمیم متفق القول بر پاسیو پیروز شود و در این روند قهرمانی جهانی MMA ONE Strawweight خود را به دست آورد.

بروکس که دارای رکورد 20-2 (1 NC) است و در چهار مبارزه MMA در بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان بدون شکست می ایستد، توانایی تبدیل شدن به یک پادشاه قدیمی وزن کاه را دارد. اما ابتدا، او باید ثابت کند که پیروزی او در برابر تیم فیلیپینی اتفاقی نبوده است.

به نوبه خود، فیلیپینی 27 ساله در حال حاضر خود را به عنوان یکی از بزرگترین مبارزان لشکر تثبیت کرده است. در واقع، Pacio پنج بار قهرمان MMA جهانی ONE Strawweight است که بیش از هر کس دیگری در تاریخ کمربند را در دست دارد.

پس از باخت مقابل بروکس در دسامبر 2022، پاسیو تغییرات اساسی ایجاد کرد. او خانه دیرینه باشگاه ورزشی خود، تیم لاکای را که با آن سفر کرده بود، ترک کرد ادوارد فولایانگ برای آموزش در آکادمی جهانی جکسون وینک MMA در ایالات متحده، و در نهایت Lions Nation MMA را راه اندازی کرد.

سپس، “شور” با تحویل پدیده روسی که قبلا شکست نخورده بود، به ستون برد بازگشت منصور مالاچیف اولین باخت او در ONE Fight Night 15 اکتبر گذشته

در حال حاضر، مدعی رده‌بندی 1 دسته MMA، این پیروزی باعث شد تا پاچیو شکاف دیگری را در مقابل دشمن قدیمی‌اش ایجاد کند و فرصتی برای به دست آوردن 26 پوند طلایی که زمانی با افتخار در اختیار داشت، به دست آورد.

و اگر اولین نبرد آنها نشانه ای بود، هواداران می توانند انتظار یک جنگ همه جانبه را در این مسابقه مجدد پرمخاطب داشته باشند، زیرا بدون شک هر ورزشکار در سال گذشته به پیشرفت خود ادامه داده است.

ONE Championship تمام مراحل را برای اولین حضور خود در قطر انجام می دهد و پنج مسابقه قهرمانی جهان برای رویداد بزرگ در 1 مارس برنامه ریزی شده است. با ما همراه باشید. onefc.com برای همه به روز رسانی ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا