جودو

کاظمی پور: حضور بربط در هانگژو برای ما چندین میلیارد ارزش دارد/ ورزشکاران پرافتخارترین سربازان نظام هستند

کاظمی پور: حضور بربط در هانگژو برای ما چندین میلیارد ارزش دارد/ ورزشکاران پرافتخارترین سربازان نظام هستند

معاونت توسعه ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور بربط و سایر دختران ورزشکار کشورمان در بازی های آسیایی اندازه چندین میلیارد برای همه ما ارزش دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مریم کاظمی پور به عنوان معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز دوشنبه سیزدهم شهریورماه با حضور در سالن آکادمی جودو ایران از اردوی تیم ملی جودو بانوان بازدید به عمل آورد، وی در صحبت های خود اظهار داشت: برای نخستین بار در مسابقات بازیهای نوروزگاه که در تهران برگزار شد، مسابقات جودو را تماشا کردم. واقعا با تمام شرایطی که وجود دارد، تلاش دختران ما قابل ستایش است. ما دیدیم که تعلیق ها هم تاثیری روی جودو بانوان نذاشت و دختران ما چطور با انگیزه طی این مدت تلاش کردند.

وی در ادامه افزود: برای اضافه شدن سهمیه بانوان جهت اعزام به بازیهای آسیایی بنده شاهد بودم که چطور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو تلاش کرد، بنده نیز او را همراهی کردیم اما متاسفانه در نهایت سهمیه بانوان همان یک نفر شد. جا دارد امروز از کادرفنی تیم ملی بانوان نیز تشکر کنم، آنها همیشه مظلوم هستند اما کار اصلی را کادرفنی انجام میدهد.

معاونت توسعه ورزش بانوان گفت: حضور مریم بربط در بازیهای آسیایی هانگژو خیلی مهم است، اصلا رنگ مدال مهم نیست، حضور بربط رفتار و کردار او به عنوان نماینده دختران ما در بازیهای آسیایی برای ما بسیار مهم است. وظیفه کادرفنی نیز مهیا کردن فضای آرام اردوی تیم ملی است که خوشبختانه فضا برای بربط و سایر عزیزان فراهم شده است.حضور بربط و دختران ورزشکار ما در بازی های آسیایی اندازه چندین میلیارد ارزش دارد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما یکی از پرافتخارترین سربازان نظام هستند. همه شما عزیزان با آسیب دیدگی، دوری از خانواده به شکل حرفه ای ورزش میکنید و سختی ها را تحمل میکنند تا با افتخار آفرینی پرچم کشورمان را بالا ببرند. حضور شما از این پس در عرصه مشابقات بین المللی علی رغم تعلیقی که وجود داشته برای همه باارزش است. امیدوارم در مسیر پیش رو موفق باشید.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا