تکواندو

لیگ برتر تکواندو؛ پالایش نفت و زاگرس جنوبی در کمین شهرداری ورامین

لیگ برتر تکواندو؛
                                                    پالایش نفت و زاگرس جنوبی در کمین شهرداری ورامین


پالایش نفت و زاگرس جنوبی در کمین شهرداری ورامین

هفته سوم از رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در حالی طی دو روز آینده در خانه تکواندو برگزار می‌شود که کاهش اختلاف امتیازات تیم‌های اول تا سوم حساسیت این رقابت‌ها را دو چندان بالا برده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفته سوم از بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو “جام خلیج فارس” یادواره شهید شاخص ورزش کشور حسن جنگجو به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی فردا پنجشنبه پنجم بهمن ماه با برگزاری مسابقات اوزان فرد آغاز و جمعه ششم بهمن ماه نیز با انجام مبارزات اوزان زوج به پایان می‌رسد.

تا پایان هفته دوم شهرداری ورامین با کسب ۲۸۲ امتیاز صدرنشین است و دو تیم پالایش نفت آبادان با ۲۳۲ و تیم نفت مناطق مرکزی – زاگرس جنوبی با ۲۲۵ امتیاز مکان‌های دوم سوم جدول را در اختیار دارند. تیم‌های پاس و مس کرمان به ترتیب با ۱۵۰ و ۱۳۹ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم جای گرفتند.

برای حضور در بازی‌های این هفته ۵۵ تکواندوکار به صورت آزاد ثبت نام کرده اند که می‌توانند در جدول رده بندی تأثیر گذار باشند. توجه کادر فنی تیم ملی به لیگ برتر و دعوت از تکواندوکاران شاخص به اردوی تیم ملی را باید از دلایل افزایش علاقمندی تکواندوکاران برای حضور در لیگ و به چالش کشیدن توانایی خود در مصاف با ملی پوشان عنوان کرد.

در بین تیم‌های مدعی، نفتی‌ها که در هفته دوم زاگرس جنوبی را در فاصله‌ای اندکی خود دیده و خطر از دست دادن جایگاه دومی را بیش از هر زمانی احساس می‌کند به دنبال افزایش فاصله و نزدیک شدن به شهرداری ورامین در صدر جدول می‌باشند. در چنین شرایطی ملی پوشان که در هفته دوم نقش مؤثری در زاگرس جنوبی داشته اند، باز هم نقطه قوت این تیم خواهد بود که به دنبال رسیدن به صدر جدول است. 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا