تکواندو

جدال تکواندوکاران با رقبا در روز دوم مرحله مقدماتی گرند اسلم ووشی


جدال تکواندوکاران با رقبا در روز دوم مرحله مقدماتی گرند اسلم ووشی

با انجام قرعه کشی رقابت های روز دوم مرحله مقدماتی گرند اسلم ووشی، نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین مرحله از مسابقات گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ به عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس 2024  پیش از آغاز مسابقات انتخابی در بخش قاره‌ای  در 2  بخش مقدماتی از امروز آغاز شده است و فردا پنجشنبه 23 آذرماه در روز دوم مسابقات به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار خواهد شد.

فردا نمایندگان ایران در 2 وزن 58- و 80- کیلوگرم به دیدار با رقبا خواهند رفت.

در وزن 58- کیلوگرم، «باربد جباری» ابتدا با «جائه هون بائه» از کره جنوبی مبارزه می کند و در صورت برتری مقابل «جان سئو بائه» حریف عنواندار کره جنوبی به میدان می رود. در سمت پایین جدول علیرضا حسین پور با قرعه استراحت رو به رو شده است و نهایتا با برنده دیدار روسیه و قزاقستان دیدار می کند.

در همین وزن، ابوالفضل زندی استراحت می کند و سپس با برنده دیدار چین و قزاقستان پیکار خواهد کرد. حسین پور و زندی در یک سمت جدول قرار دارند. 

در وزن 80- کیلوگرم نیز، ابوالفضل عباسی «اسماعیل سهیلی» از فرانسه را پیش روی خود می بیند. در همین سمت جدول نیز میرهاشم حسینی با «ایوان پاس» از روسیه پیکار خواهد کرد.

 امیرمحمد بخشی و امیرمحمد اشرافی دیگر تکواندوکاران کشورمان در وزن ۸۰-کیلوگرم دیداری تمام ایرانی را در دور نخست برگزار می کنند. امیررضا صادقیان نیز مقابل «مین سونگ گانگ» از کره جنوبی مبارزه می کند، در صورت پیروزی «شوخرات سالائف» از ازبکستان حریف وی خواهد شد. 

تا به اینجا متین رضایی، آرین سلیمی، ابوالفضل یعقوبی و مهران برخورداری  جواز حضور در دور نهایی را کسب کرده اند و فردا ملی پوشان شانس دارند این تعداد را افزایش دهند. 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا