دسته بندی نشده

300 رویداد و شمارش: چگونه پیچ و تاب – و تماشایی – Bellator MMA امروزی 14 سال پیش را شکل داد، Bellator 1 در داخل یک کازینو کوچک آغاز شد. با Bellator 300 در روز شنبه، در اینجا خلاصه ای از تاریخچه تبلیغاتی همیشه در حال تغییر است.1dMarc RaimondiMel Melcon/Los Angeles Times از طریق Getty Images

چگونه پیچ و تاب ها — و تماشایی — به Bellator MMA امروزی شکل داد

خورخه ماسویدال او به دنبال یک انتقال درگیر بود، چیزی که به او در دور دوم مبارزه با او برتری می داد توبی ایمادا. ماسویدال به دنبال چیزی بود که به نظر می رسید یک تلاش برای حذف یک پا باشد. اما تمام بدن ایمادا با آن به هوا و بالای سر ماسویدال رفت.

موقعیتی که به نظر یک موقعیت بی ضرر و البته عجیب به نظر می رسید، به سرعت برای ماسویدال خطرناک شد. هنگامی که ایمادا بر روی پشت ماسویدال قرار گرفت و رو به پایین بود، او توانست بازوی چپ و گردن ماسویدال را در یک مثلث وارونه بپیچد. قبل از اینکه ماسویدال متوجه شود که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، ایمادا وارد حمله شد و پاهایش را به هم فشرد.

ماسویدال از ناحیه باسن به جلو خم شد تا فشار را کاهش دهد. اما بسیار دیر بود. چند ثانیه بعد، هنگامی که ایمادا پاهایش را باز کرد و جشن گرفت، او روی تشک بیهوش بود.

آن روز 1 می 2009 در دیتون، اوهایو بود. این رویداد پنجمین رویداد در تاریخ Bellator MMA بود که در آن زمان Bellator Fighting Championships نام داشت. برد تکنیکی ایمادا بر ماسویدال، نیمه نهایی اولین تورنمنت سبک وزن Bellator بود که در نهایت توسط ادی آلوارز.

مدتها قبل از اینکه ماسویدال با به ثمر رساندن سریعترین ناک اوت در تاریخ آن ترفیع به ستاره UFC تبدیل شود، اولین قهرمان “BMF” شود و این عبارت را وارد کند. “سه تکه با یک نوشابه” او به فرهنگ لغت MMA با سوء استفاده های کلامی خود، برای لحظاتی به یاد ماندنی که هیچ کنترلی بر آن نداشت، در یک ویدیو در فضای مجازی پخش شد. از دست دادن غیرمعمول او برای Imada یکی از اولین ویدیوهای آنلاین بود که Bellator را روی نقشه قرار داد. را ویدیو در صفحه YouTube Bellator، حتی با وضوح بالا هم بیش از 2.4 میلیون بازدید دارد.

چهارده سال بعد، Masvidal یکی از بزرگترین ستاره های MMA است و Bellator به نقطه عطفی رسیده است. پس از بیش از یک دهه رویدادهای هیجان‌انگیز، حماسی و در مواقعی عجیب، Bellator 300 شنبه در سن دیگو برگزار می‌شود که با سه مبارزه قهرمانی سرلوحه آن است. این رویداد جشنی خواهد بود برای محصولی سرگرم کننده MMA با طول عمر که چندین رژیم و تکرار را پشت سر گذاشته است. اما با توجه به آینده تیره و تاریک Bellator، شبی تلخ و شیرین نیز خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا