تکواندو

در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان خراسان رضوی؛ تاج فیروز: باید از همه ظرفیت های تکواندو استان بهره برد/ ساعی: خراسان رضوی می تواند در بحث تیمداری ورود کند


تاج فیروز: باید از همه ظرفیت های تکواندو استان بهره برد/ ساعی: خراسان رضوی می تواند در بحث تیمداری ورود کند

مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان خراسان رضوی با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و مدیرکل ورزش و جوانان این استان امروز 25 مهرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بعد از انتخاب حسین حسین زاده به عنوان رئیس هیات تکواندو استان خراسان رضوی به مدت 4 سال؛ علیرضا تاج فیروز مدیرکل اداره ورزش و جوانان این استان ضمن تمجید از عملکرد هیات در این چند سال، در حاشیه این مجمع عنوان کرد: برای حسین زاده در این سمت آرزوی موفقیت می کنم؛ تا به امروز عملکرد ایشان در راس هیات واقعا خوب بوده است و امیدواریم در حوزه قهرمانی نیز موفقیت تکواندوکاران ادامه دار باشد.

او ادامه داد: در بحث همگانی نیز هیات استان موفق عمل کرده است و امیدواریم این روند رو به رشد باشد. در زمینه توسعه و دید فرهنگی امید است تلاش ها بیشتر از همیشه شود کما اینکه تکواندو جزو یکی از پاک ترین و سالم ترین رشته های ورزشی است. باید از همه ظرفیت های استان به نحو مطلوب استفاده شود و حتی از نقدهای سازنده منتقدین و دلسوزان ورزش استان بهره برد تا در نهایت به مسیر پیشرفت منتهی شود. 

ساعی: زیرساخت های تکواندو استان در سطح مطلوبی است

همچنین در ادامه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، عنوان کرد: همدلی و اتحاد جامعه تکواندوی استان خراسان رضوی مطلوب بوده است و جا دارد از زحمات و کمک های تاج فیروز تشکر ویژه ای کرد که حتی برای ساخت کمپ جهانی استان نیز زحمات زیادی کشیده اند. امکانات و زیرساخت های این استان در سطح بسیار خوبی است و 60 هزار تکواندوکار فعال در خراسان رضوی وجود دارد که یک آمار بسیار خوب به حساب می آید.

ساعی بیان کرد: به غیر از موارد فوق که واقعا جای تقدیر دارد، به نظر می رسد باید تکواندوی خراسان رضوی در بحث تیمداری در رقابت های لیگ ورود کند و جای این استان واقعا در رقابت های ذکر شده خالی است که البته این مهم حمایت همه جانبه خانواده ورزش استان را می پذیرد. در حوزه های مختلف تکواندو استان خوش درخشیده است و مطمئنا با افتتاح کمپ جهانی  ترقی بسیاری را شاهد خواهیم بود.

“گفتنی است تا ساعاتی دیگر پس از گذشت یک سال از عقد تفاهم نامه با فدراسیون جهانی در خصوص راه اندازی کمپ جهانی، این مرکز در مشهد مقدس افتتاح خواهد شد.”


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا