دسته بندی نشده

تیم تزیو درباره عملکرد جرمل چارلو در برابر کانلو آلوارز: “فقط برای زنده ماندن آنجاست”

تیم تزیو درباره عملکرد جرمل چارلو در برابر کانلو آلوارز: “فقط برای زنده ماندن آنجاست”

تیم تزیو قرار بود قبل از اینکه پادشاه 154 پوندی تصمیم بگیرد تا شنبه گذشته برای مبارزه با کانلو آلوارز به دو دسته صعود کند، با جرمل چارلو مبارزه کند. و Tszyu هنوز آن مبارزه را می خواهد، که به اعتقاد او هیچ شکی در مورد اینکه چه کسی بهترین میان وزن نوجوانان است باقی نمی گذارد.

با این حال، قهرمان جدید WBO که به تازگی ارتقا یافته است، در حال حاضر زیاد به چارلو فکر نمی کند.

Tszyu که در 14 اکتبر در استرالیا (Showtime) با برایان Mendoza روبرو می شود، مبارزه آلوارز-چارلو را با بقیه ما تماشا کرد. و او تحت تاثیر تلاش چارلو قرار نگرفت که رقابتی نبود و تصمیم یک طرفه را از دست داد.

Tszyu به Boxing Junkie گفت: “من فکر می کنم او فقط برای زنده ماندن آنجا بود، صادقانه بگویم.” “به نظر من او شبیه یک پسر ترسیده به نظر می رسید. کانلو آن را فشار داد، کاری را که باید انجام می داد انجام داد. هر دور او را به نوعی نابود می کرد. چیزی که من را شگفت زده کرد این است [Charlo] واقعا بازی زیادی انجام ندادم

وقتی من اسپنس-کرافورد را تماشا می کردم، اسپنس روی سپر خود بیرون رفت. حتی با وجود اینکه همه چیز کار نمی کرد، او سعی می کرد برنده شود، سعی می کرد آن را بفهمد. او همان طور که یک مبارز باید روی سپر خود بیرون رفت. چارلو فقط برای زنده ماندن آنجا بود، می‌گویم او 12 راند را با کانلو انجام داد. این چیزی بود که او می خواست.»

Tszyu (23-0، 17 KO) توسط WBO از “موقت” به قهرمان کامل – اولین عنوان اصلی او – با به صدا درآمدن زنگ افتتاحیه آلوارز-چارلو ارتقا یافت.

وقتی از او پرسیدند که این برای او چه معنایی دارد، مکث کرد و سپس مستقیماً پاسخ داد: تا زمانی که مندوزا را شکست ندهد (22-2، 16 KO) احساس نخواهد کرد که یک قهرمان واقعی است. و تا زمانی که چارلو را که هنوز سه عنوان از چهار عنوان اصلی 154 پوندی را در اختیار دارد، از بین نبرد، کاملاً راضی نخواهد شد.

چارلو درگیری احتمالی با تزیو را رد کرده است، اگرچه وقتی از او در مورد احتمال پس از باخت پرسیده شد، آن را رد نکرد. با این حال، به نظر می رسد که او تمرکز خود را بر جذب قهرمان وزن 147 پوندی ترنس کرافورد به رینگ دارد، که تزیو آن را به عنوان چارلو “در حال تعقیب پول” رد کرد.

با این حال، تزیو امیدوار است که با چارلو ملاقات کند.

تزیو گفت: «فکر نمی‌کنم چارلو آنقدر که فکر می‌کند گزینه‌های زیادی داشته باشد. «مردم زیادی آنجا نیستند. وقتی این مبارزه را تمام کنیم، فکر می کنم منطقی است.»

در یک دنیای عالی، تزیو چارلو را شکست می داد تا اولین عنوان جهانی خود را کسب کند، نه اینکه آن را خارج از رینگ ادعا کند. و او مثل همیشه مطمئن است که در آن مبارزه پیروز خواهد شد.

گفت: صد در صد. “این همان کسی است که الان یک سال و نیم است که دنبالش می‌گردم. حتی اگر هیچ عنوان جهانی در کار نباشد، این نامی است که من می‌خواستم. … از مدت ها پیش دیدم که او آسیب پذیر است. من هرگز آن مزیت رقابتی را در او ندیدم. که نشان داد [on Saturday]”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا