ووشو

پیام قدردانی وزیر ورزش از عملکرد ووشوکاران و مدال آوران در بازی‌های آسیایی

پیام قدردانی وزیر ورزش از عملکرد ووشوکاران و مدال آوران در بازی‌های آسیایی

پیام قدردانی وزیر ورزش از عملکرد ووشوکاران و مدال آوران در بازی‌های آسیایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، در متن پیام کیومرث هاشمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ‌سازی چندین رشته ورزشی که تا پیش از این ورزش ایران موفق به کسب مدال در آنها نشده بود، مایه مباهات و خوشحالی جامعه ورزش و مردم شریف ایران اسلامی است.

درخشش تیم تنیس‌روی میز متشکل از آقایان نیما و نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی با کسب مدال برنز تیمی، صعود تیم دوبل تنیس‌روی میز ایران به نیمه نهایی، تاریخ‌سازی مهدی الفتی ژیمناست ارزنده کشورمان با کسب مدال نقره و نشان برنز با ارزش فرانک پرتوآذر بانوی رکابزن ایران جزو درخشان‌ترین نتایجی است که ورزش ایران در سال‌های اخیر کسب کرده است. 

همچنین درخشش ووشوکاران ایران در این بازی‌ها و کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و یک برنز و کسب سومین مدال طلای پیاپی در بازی‌های آسیایی توسط تیم ملی والیبال بخشی دیگر از نتایجی بود که باعث سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در چین و موجب ایجاد شور و شادی در جامعه شد.

از نکات حائز اهمیت دیگر در هفت روز نخست برای ورزش ایران، عملکرد قابل ستایش بانوان ورزشکار است که با کسب ۱۰ مدال، سهم بسزایی در مدال‌آوری کاروان ایران در روزهای آغازین داشتند و این موضوع بار دیگر موید توانایی بالای بانوان ایرانی در ورزش قهرمانی است.

کسب ۲۵ مدال در هفت روز نخست بازی‌ها را به ورزشکاران عزیزمان، خانواده‌های محترمشان، سرمربیان و اعضای کادر فنی این تیم‌ها، جامعه ورزشی کشور و همه آحاد مردم شریف ایران صمیمانه تبریک می‌گویم و توفیق ورزشکاران ایرانی در کسب مدال زرین طلا در روز‌های باقی‌مانده‌ی بازی‌های آسیایی را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

کیومرث هاشمی

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا