جودو

سه جودوکا به ترکیب تیم ملی دختران و پسران اعزامی به تاشکند اضافه شدند

سه جودوکا به ترکیب تیم ملی دختران و پسران اعزامی به تاشکند اضافه شدند

سه جودوکا به ترکیب تیم ملی نوجوانان و جوانان دختران و پسران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا اضافه شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مسابقات جودو قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان و جوانان در حالی به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد که تیم ملی دختران و پسران کشورمان از 22 تا 29 آبان ماه به روی تاتامی تاشکند خواهند رفت.

با توجه به مشخص شدن زمان اعزام تیم ملی به این دوره از رقابت ها، با تصمیم کادرفنی تیم های ملی دختران و پسران تکلیف نفرات اعزامی به این مسابقات مشخص شد و اسامی آنها روز 9 آبان ماه اعلام شد، اما امروز شنبه سزدهم آبان ماه نیز در نهایت اسامی سه جودوکا باقی مانده نیز اعلام شد. 

آندیا فلاح در وزن 40- کیلوگرم نوجوانان در بخش دختران، امید پیوندی در وزن 66- کیلوگرم نوجوانان در بخش پسران و حامد نورمحمدی نماینده وزن 73- کیلوگرم نوجوانان پسران به ترکیب تیم های ملی پسران و دختران اضافه شدند.

لازم به ذکر است، طبق تصمیم اتحادیه جودو آسیا، مسابقات در رده سنی نوجوانان پسران در 8 وزن و با حضور 10 نماینده برگزار خواهد شد و در رده سنی جوانان نیز مسابقات در 7 وزن با حضور 9 جودوکا برگزار خواهد شد. تیم ملی جودو نوجوانان و جوانان پسران با ترکیب کامل در این دوره از رقابت ها حضور خواهند داشت. 

ضمن اینکه در بخش دختران، با تصمیم کادرفنی تیم های ملی نوجوانان و جوانان دختران به دلیل اعزام کیفی، 4 جودوکا در رده سنی نوجوان و 4 جودوکا در رده سنی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا