مسابقات one

“Such A Special Victory” – چگونه Mikey Musumeci بر بیماری غلبه کرد و شینیا آئوکی را با حرکت خود شکست داد

“Such A Special Victory” – چگونه Mikey Musumeci بر بیماری غلبه کرد و شینیا آئوکی را با حرکت خود شکست داد

Mikey Musumeci Shinya Aoki ONE Fight Night 15 29

“Such A Special Victory” – چگونه Mikey Musumeci بر بیماری غلبه کرد و شینیا آئوکی را با حرکت خود شکست داد

Mikey Musumeci Shinya Aoki ONE Fight Night 15 29

جمعه گذشته در ONE Fight Night 15 در Prime Video، قهرمان جهانی ONE Flyweight Submission Grappling مایکی “دارث ریگاتونی” موسومچی یکی از به یاد ماندنی ترین عملکردها را در دوران تصدی خود در مسابقات قهرمانی ONE انجام داد.

بومی نیوجرسی سومین امتیاز متوالی خود را به ثمر رساند و نماد هنرهای رزمی ژاپنی را از بین برد شینیا آئوکی در تقابل وزن باز خود با – از همه چیز – یک قفل Aoki.

موسومچی به بیش از سه دقیقه کار در استادیوم بوکس لومپین در بانکوک نیاز داشت تا به چیزی بی‌سابقه دست پیدا کند و با همان تسلیم شدنی که اختراع کرده بود، به دشمنش ضربه بزند.

در حالی که پایان خود یک قفل Aoki بود – حمله ای که زانو و مچ پا را در زاویه خطرناکی می چرخاند – موقعیت خاصی که موسومچی از آنجا هجوم خود را آغاز کرد، مدت ها یکی از موارد مورد علاقه او بوده است.

در واقع، “دارث ریگاتونی” از این موقعیت برای قفل پای مستقیم 12 ثانیه ای استفاده کرد تا چهارمین عنوان جهانی خود را در IBJJF در سال 2019 به دست آورد.

او صحبت کرد onefc.com در مورد اینکه قرار دادن این حرکت بر روی خالق نمادین آن به چه معناست:

این یکی از بزرگترین پیروزی‌های من است، می‌توانم بگویم، به خاطر این واقعیت است که یکی از پوزیشن‌های مورد علاقه‌ام را در جیو جیتسو مدرن، Aoki Lock، روی شینیا، خالق این موقعیت انجام دادم.

“[It’s] موقعیتی که زمانی که در مسابقات gi انجام دادم و عناوین جهانی زیادی کسب کردم، قفل پای مستقیم، از آن استفاده کردم. و یکی از انواع قفل پای مستقیم، قفل Aoki است. بنابراین من احساس می‌کنم که تسلط بر این موقعیت، شما نمی‌توانید بیشتر از این که آن را روی خالق این موقعیت انجام دهید، تسلط پیدا کنید، درست است؟»

طبق معمول، Musumeci همیشه محترم چیزی جز ستایش از قهرمان سابق سبک وزن MMA ONE نداشت.

آمریکایی که به خوبی از همه چیزهایی که آئوکی در MMA و گراپلینگ به انجام رسانده و نوآوری کرده است، “افتخار” مواجهه با چنین افسانه ای را توصیف کرد:

برای من، این یک پیروزی خاص است، انجام این حرکت خاص بر روی خالق و افسانه، شینیا آئوکی. روبرو شدن با او باعث افتخار است. من به شما می گویم، مثل قبل از مسابقه، مدام به او می گفتم: “مقابله با شما افتخاری بود، استاد.”

موسومچی “بسیار بیمار” از قدرت ذهنی برای رقابت در بانکوک استفاده کرد

زمانی که مایکی موسومچی برای رویارویی با شینیا آئوکی وارد رینگ شد، از سلامتی بسیار دور بود و هنوز با عواقب بعدی یک دوره ناتوان کننده مسمومیت غذایی مبارزه می کرد.

او گفت:

من هنوز خیلی بیمارم. من الان خیلی احساس بی حالی می کنم، شما آن احساس بیماری عفونی را می دانید. من در حال حاضر هنوز آن را زیاد دارم.»

سوپراستار 27 ساله BJJ علیرغم بیماری اش، به استحکام ذهنی خود تکیه کرد – همان استقامتی که برای او پنج عنوان جهانی IBJJF، عنوان جهانی ONE Flyweight Submission Grappling، و جایگاهش به عنوان بزرگترین رقیب آمریکایی تبار جیو جیتسو به ارمغان آورد. همیشه.

پس از آن، “دارث ریگاتونی” توضیح داد که چگونه محدودیت های فیزیکی خود را پشت سر گذاشت:

مهم نیست که بدن شما چه احساسی دارد، باید ادامه دهید. زمانی که احساس خوبی نداشته باشید عملکرد خواهید داشت. همه ما توانایی انجام این کار را داریم. بنابراین زمانی که به شما می‌گوید استراحت کنید و احساس خوبی ندارید، ذهن شما را خاموش می‌کند.»

در نهایت، موسومچی با چالشی که با یک هنرمند تسلیم خطرناک روبرو شد، در حالی که احساس می‌کرد از بهترینش فاصله داشت، انگیزه داشت.

و اکنون که او پیروزی را به شکل هایلایت به دست آورده است، فکر می کند اعتماد به نفس به دست آمده به حضور بعدی او در ONE نیز منتقل می شود:

“قطعاً، کار سختی بود و قطعاً سخت بود، اما آنقدر به من انگیزه داد و می‌خواستم به خودم نشان دهم که حتی وقتی ناراحت هستم، احساس خوبی ندارم، می‌توانم این کار را انجام دهم. و این درس و این تجربه به مبارزه بعدی منتقل خواهد شد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا