مسابقات one

Kacem Outworks Bohic، Kongthoranee در ONE Friday Fights 37 علیه نایتو بیانیه می دهد

Kacem Outworks Bohic، Kongthoranee در ONE Friday Fights 37 علیه نایتو بیانیه می دهد

Antar Kacem Rafi Bohic ONE Friday Fights 37 17

Kacem Outworks Bohic، Kongthoranee در ONE Friday Fights 37 علیه نایتو بیانیه می دهد

Antar Kacem Rafi Bohic ONE Friday Fights 37 17

ONE Friday Fights 37 ثابت شد که یکی دیگر از شبهای باشکوه هنرهای رزمی در استادیوم نمادین بوکس Lumpinee در بانکوک، تایلند، هنگامی که در روز جمعه، 20 اکتبر از کار افتاد.

قبل از اینکه موی تای با ناک اوت ها و مسائل میخکوب کننده در مرکز صحنه قرار گیرد، سه دوئل هنرهای رزمی ترکیبی انفجاری شروع شد تا ثابت کند که ONE Championship واقعاً خانه بهترین ها در این تجارت است.

در صورتی که هیچ یک از اکشن ها را از دست دادید، در اینجا همه چیزهایی است که در زمان پربیننده آسیا در داخل “مدیسون اسکوئر گاردن شرق” رخ داده است.

Kacem با تصمیم به لطف Late Knockdown بهترین های Bohic را بدست آورد

افزایش دیرهنگام از انتر کاظم برای متقاعد کردن هر سه داور در مسابقه موی تای او در وزن بانمک کافی بود رفیع بوهیک تا یک برد مهم به او بدهد.

بوهیک تا زمانی که می‌توانست، پیروزی را از نزاع‌باز بلاروسی دور نگه داشت و از پشت آرنج‌ها، مشت‌ها و لگدها به جیب پرید تا مانع از به هم پیوستن کاسم در مراحل اولیه مسابقه اصلی شود.

اما در اواسط دور دوم، کاسم مسیری را در اطراف هجوم فرانسوی‌ها پیدا کرد و او را با شمارنده‌های دقیق گرفت – و او این استراتژی را با خود به بند آخر برد.

به نوبه خود، او راه خود را از طریق دفاع دشمن خود بیشتر کرد و یک قلاب چپ بزرگ را ارائه داد که در نیمه دوم راند، گروه وابسته به Singpatong را به بوم فرستاد.

همین برای کاظم کافی بود و در نتیجه او رکورد خود را به 49-9 رساند.

Rittidet در مسیر به دور دوم KO بر Theptaksin تسلط دارد

پس از به ثمر رساندن یک پایان در ONE Friday Fights 19، Rittidet Sor Sommai به قولش عمل کرد که در مقابل هم همین کار را بکند Theptaksin Sor Sornsing در نبرد موی تای 132 پوندی خود.

Rittidet شروع اولیه مسابقه را کنترل کرد و لحظات خود را برای رها کردن با دقت انتخاب کرد. و عهد او برای کسب دومین برد در ONE زمانی به نتیجه رسید که او Theptaksin را با یک قلاب چپ خیره کننده درست قبل از پایان فریم افتتاحیه انداخت.

هموطن تایلندی او به شمارش داور پاسخ داد، اما ریتیدت روحیه بخشنده ای نداشت. او در راند دوم تپتاکسین را شکست داد و به لطف آرنج چپ یک ناک دان دیگر به ثمر رساند.

این بازیکن 26 ساله تنبل می دانست که پایان کار از آنجا نزدیک است و لحظاتی بعد با آرنج کوتاه سمت راست بازی را دنبال کرد تا کار را در 1:59 به پایان برساند و در مجموع امتیاز خود را به 85-8 برساند.

لامنامخونگ اولین ناک اوت تاریخی خود را در مقابل ساموینوی به دست آورد

Lamnamkhong BS Muaythai Samoynoi Tor Phusuwan ONE مبارزات جمعه 37 13

Lamnamkhong BS Muaythai وزن زیادی بر روی شانه هایش داشت که با او در مسابقه موی تای در وزن مگس خوار شرکت می کرد ساموینوی تور فوسووان، اولین ورزشکاری از لائوس است که در مرحله جهانی ONE Championship شرکت می کند.

با این حال، این تنها به عنوان انگیزه برای گروه وابسته به موی تای BS عمل کرد، زیرا او در دور ابتدایی مسابقه، یک پیروزی هیجان انگیز KO را به دست آورد.

Lamnamkhong دشمن خود را با یک قلاب سمت چپ تکان داد تا یک ناک داون درست از مرز دو دقیقه گذشته باشد. و به سختی چند ثانیه بعد، او پا به جلو گذاشت تا با سفت شدن دیگری در ساعت 2:30 فریم، قرارداد را قطعی کند.

این بازیکن 22 ساله با این برد رزومه خود را به 46-11 ارتقا داد و لائوس را در بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان معرفی کرد.

Petsirichai با پیروزی در تصمیم‌گیری تقسیم‌شده در اولین بازی، تحت تأثیر قرار می‌گیرد

Petsirichai Detpetchsrithong Songfangkhong FA Group ONE مبارزات جمعه 37 5

Petsirichai Detpetchsrithong با چیزی برای اثبات به استادیوم لامپینی رسید و نام خود را با پیروزی سخت در اولین پیروزی بر سر زبان ها انداخت. گروه Songfangkhong FA.

این ستاره 23 ساله در مسابقه موی تای وزن 133 پوندی خود با آتش از دروازه بیرون آمد. او از حرکت به عقب در برابر هموطن تایلندی خود امتناع کرد و با آرنج های تمیز و شوت های کوتاه برای اثبات تسلط خود فرود آمد.

با این حال، Songfangkhong در فریم دوم کمی عقب رفت و مانع از افزایش وزن پتسیریچای حتی یک اینچ شد. او با حملات مرگبار ارتباط برقرار کرد و در کلینچ پیشنهادات بیشتری داد تا مطمئن شود که همه چیز به مصراع پایانی می رسد.

پتسیریچای در راند سوم با تمام سرعت به سمت سونگ فانگ کونگ رفت و دشمن خود را با زانوهای مکرر پرواز خیره کرد.

این تفاوت در پایان ثابت شد، و او برد با تصمیم تقسیم شده را به دست آورد تا جدول خود را به 66-13 ارتقا دهد.

بازگشت طوفان های کائوکلای به پایان پومنگکول در دور دوم

کائوکلای چور هاپایاک پومونگکول سور مونگکول کارنچانگ ONE مبارزات جمعه 37 34

کائوکلای چور هاپایاکچانه آهنی همه را گرفت پومونگکول سور مونگکول کارنچانگهجوم رعد و برق او در چارچوب ابتدایی دوئل موی تای وزن 124 پوندی آنها، اما تنها الهام بخش او شد تا بازی خود را افزایش دهد و یک برد دیگر در ONE پیدا کند.

هر دو مرد در سه دقیقه اول مسابقه با قلاب، آپرکات و آرنج یکدیگر را تنبیه کردند، با فشار رو به جلو و حرکت پومونگکول به او کمک کرد تا ترکیب تمیزتر و قدرتمندتری را به دست آورد.

اما داستان مبارزه در راند دوم ناگهان تغییر کرد. کائوکلای حملات خود را با زمان‌بندی تخصصی تشدید کرد و یک جفت حق اضافه هموطن تایلندی‌اش را در ساعت 1:29 مصراع به روی بوم فرستاد و او در آنجا ماند.

ورزشکار LookEsan Fighting دومین پیروزی خود را در ONE Friday Fights به دست آورد و رکورد خود را به 39-14 رساند.

Tahaneak به سری پیروزی های مهاهین در اولین بازی ONE پایان داد

Tahaneak Nayokatasala Mahahin Nakbinalaiyon ONE Friday Fights 37 33

Tahaneak Nayokatasalaحرفه او به عنوان یک سرباز بدون شک به او کمک کرد تا برای جنگ خود آماده شود مهاهین نکبینالایون جمعه شب – و او در پایان پیروز شد.

این بازیکن 21 ساله از زنگ آغاز مسابقه موی تای وزن 118 پوندی آنها فشار زیادی را حفظ کرد و در فاصله نزدیک هموطن تایلندی خود را در پشت صحنه قرار داد.

مهاهین به وضوح می خواست به بردهای 2-0 خود در ONE بیافزاید و در تعویض ها به اندازه کافی آرنج خطرناک خود را پرتاب کرد، اما اراده طحانیک حاضر به شکستن نشد.

در فریم دوم هر دو مرد سرعت را افزایش دادند، اما ضربات تهانیک به بدن مهاهین مهم تر به نظر می رسید.

آنها سپس در آخرین بند همه چیز را به سمت یکدیگر پرتاب کردند، بنابراین یا مبارزه تای در پایان عمل بود. با این حال، در نهایت، دو داور از سه داور، به طحانک به خاطر پرخاشگری‌اش اشاره کردند و او برنده تقسیم تصمیم‌گیری شد تا امتیاز خود را به 41-10 برساند.

Kongthoranee بهترین Naito در سه دور هیجان انگیز

مبارزات جمعه کنتورانی سور سومای تایکی نایتو ONE 37 29

Kongthoranee Sor Sommai ممکن است با پیروزی بر مدعی رتبه چهارم، جایگاهی را در رده بندی موی تای ONE کسب کرده باشد. تایکی “تک تیرانداز خاموش” نایتو.

ستاره دو بار قهرمان جهان موی تای استادیوم راجادامنر با نایتو در اکشن موی تای وزن مگس ملاقات کرد و پس از سه راند شگفت‌انگیز به یک پیروزی متفق القول رسید.

Kongthoranee “تک تیرانداز خاموش” را پودر کرد و پای چپ خود را روی تنه و عضله دو سر مرد ژاپنی بالا و پایین کرد و در عین حال شدت ضربات او را به تدریج افزایش داد.

و گویی این کافی نبود، نیروگاه تایلندی از برتری یواشکی خود مستقیماً به چپ استفاده کرد تا خط دفاع نایتو را شکست دهد، مهاجم کهنه‌کار را رها کرد و او را مجبور کرد که به آرامی تاب بخورد. هنگامی که او این کار را کرد، منافذ از آن Kongthoranee بود – و به همین ترتیب مبارزه بود.

در پایان، هر سه داور به سور سومای اشاره کردند و پنجمین برد خود را در ONE به ارمغان آوردند و رکورد خیره کننده او را در مجموع به 65-15 رساندند.

اورتیکوف در دور سوم حیرت‌انگیز KO در برابر پتوآهین شکست ناپذیر می‌ماند

اسلمجون اورتیکوف نمایش خیره کننده ای را برای به دست آوردن برد توقفی که او آرزوی آن را در مقابل ONE مقابل داشت به دست آورد پتوآهین جیتموانگنون.

این بازیکن 20 ساله از شروع مسابقه موی تای 128 پوندی بر رقیب خود تسلط داشت و او را با یک مشت پشت چرخان در پایان فریم اول یک طرفه به زمین انداخت.

پتوآهین ایستاده بود و در راند دوم گلزنی کرد، اما نتوانست مهاجم گرسنه ازبک را دفع کند.

اورتیکوف حمله خود را در فریم نهایی ادامه داد تا مردش را روی طناب ها قرار دهد. از آنجا، او یک ترکیب سنگین هوک-کراس-قلاب را با یک ضربه سر چپ نشان داد که ستاره جیت‌موانگنون جیم را تنها پس از 50 ثانیه برای همیشه پایین و خارج کرد و امتیاز عالی خود را به 16-0 رساند.

Kacem چای را با ضربه سر رعد و برق به پایان می رساند

الیس کاسم ممکن است وارد نبرد موی تای وزن 130 پوندی خود شده باشد چای سور سور ToiPadriew به عنوان مبارزی با تجربه کمتر، اما نشان داد که ضربات او در سطوحی فراتر از سال های عمرش است.

اولین 17 ساله مشت‌های بسیار دقیقی را با دشمن تایلندی‌اش انجام داد – آن‌گونه که می‌تواند یک مرد را در اثر ضربه بیاندازد – اما هر دو آن‌ها را روی چانه گرفتند و به راهپیمایی خود در مبارزه دیوانه‌کننده ادامه دادند.

در راند دوم، کاسم و چای تمام احتیاط را از پنجره بیرون انداخته بودند و لگدهای خطرناکی دنبال شد.

سپس این اتفاق افتاد. در ساعت 2:43 فریم دوم، کاسم بدون اخطار یک ضربه چپ را از موضع ارتدوکس پرتاب کرد و چای بسیار با تجربه تر را غافلگیر کرد. پای او به خط فک جانباز خم شد و او را در جایی که ایستاده بود رها کرد.

داور بلافاصله وارد زمین شد تا مسابقه را با دست تکان دهد و کاسم در پیروزی جشن گرفت. با آن، الجزایری از تیم ناصر ک رکورد تمام عیار خود را به 24-3 رساند.

بولیان با ارسال سریع Baatarchuluun به 8-0 می رسد

موریس بولیان رگه حماسی خود از بردهای تسلیم را با پایان دور اول زنده نگه داشت گانتوگتوخ بااتارچولون در درگیری MMA خود در وزن مگس.

گراپلر ارمنی بااتارچولون را زود به زمین زد و با صبر و حوصله برای پیشبرد موقعیت خود از نیمه گارد کار کرد.

زمانی که بولیان شروع به پاس دادن کرد، اولین بازیکن مغولستانی شانس خود را برای کار با آندرهوک دید. متأسفانه، او را مستقیماً به خفگی گیوتینی انتظار دشمنش کشاند.

بولیان در 2:23 از فریم ابتدایی ضربه را فشار داد و رکورد کامل خود را به 8-0 رساند و همه بردها از طریق ارسال به دست آمد.

بومیناانگ کیسه های پیروزی سختی بر آندریف

کارلو بومینا آنگ دومین برد خود را در ONE Friday Fights مقابل به دست آورد دنیس آندریف، اما بر خلاف او اولین پیروزی، این یکی پس از سه دور طاقت فرسا آمد.

این بازیکن 29 ساله با آندریف در مسابقه MMA وزنه پا به پا شد و وقتی گرد و غبار فروکش کرد، او را با تصمیمی جدا کرد.

از همان ابتدا، بومینا آنگ گاو به حریف روسی خود حمله کرد و او را با مشت های تند چپ و راست غافلگیر کرد. با گذشت زمان، فیلیپینی فقط با ضربات کم، حملات چرخشی و حتی حذف گاه به گاه سرعت خود را افزایش داد.

اگرچه آندریف از آن دعوا کرد، اما بومینا آنگ در طول ماجرا یک قدم جلوتر ماند و این در کارت امتیازی داوران نشان داده شد زیرا دو نفر از سه نفر به ورزشکار تیم لاکای اشاره کردند.

مبارزه اورتیکوف او را در نبرد سخت با موامبی پیروز می کند

مبارزات جمعه ONE 37 9 Komronbek Ortikov Percival Oumo Mwambi

کومرونبک اورتیکوف از قدرت مبارزه خود برای پیشی گرفتن از یک خطرناک استفاده کرد پرسیوال اومو موامبی در مسابقه MMA وزن 130 پوندی خود.

موامبی در ابتدای بازی در استندآپ سوالاتی را مطرح کرد و با ضربات آرام و مشت های محکم گلزنی کرد، اما زمانی که رقیب ازبکستانی خود در فاصله نزدیک قرار گرفتند، به سختی از او دور شد.

اورتیکوف بارها و بارها دشمن کنیایی-استرالیایی خود را در طول ماجرای سه دور به روی بوم پرتاب کرد. و اگرچه او نتوانست هیچ یک از تلاش های ارسالی خود را ثابت نگه دارد، تسلط زمینی او باعث شد در اولین بازی تبلیغاتی خود تصمیم به اتفاق آرا از داوران برنده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا