دسته بندی نشده

تئوفیمو لوپز، “26 سال جوان” اصرار دارد که او تازه شروع کرده است

تئوفیمو لوپز، “26 سال جوان” اصرار دارد که او تازه شروع کرده است

تئوفیمو لوپز، “26 سال جوان” اصرار دارد که او تازه شروع کرده است

تئوفیمو لوپز در پنج مبارزه اخیر خود فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است.

بالا: دارنده عنوان 140 پوندی وقتی جهان بوکس را متحیر کرد پادشاه پوند به پوند واسیلی لوماچنکو تا در اکتبر 2020 در 23 سالگی قهرمان وزن 135 پوندی و ستاره یک شبه شود.

Down: او عناوین خود را با تصمیم به جورج کامبوسوس جونیور در اولین دفاع خود 13 ماه بعد از دست داد، اگرچه بعداً فهمیدیم که او با یک وضعیت سلامت خطرناک مبارزه کرده است.

بالا: او برگشت تا پدرو کامپا را در اولین مبارزه خود در ۱۴۰ سالگی در آگوست ۲۰۲۲ متوقف کند.

Down: او در مبارزه بعدی خود در دسامبر در برابر باهوش مبارزه کرد، اما سندور مارتین را محدود کرد، و از یک ناک دان بلند شد و یک پیروزی غیرقابل قبول را به دست آورد. تصمیم تقسیم.

بالا: او عملکردی ارائه داد که رقیب پیروزی او بر لوماچنکو بود و جاش تیلور را که قبلاً شکست نخورده بود، شکست داد. تصمیم به اتفاق آرا برای تبدیل شدن به یک دارنده عنوان 140 پوندی و دوباره تثبیت خود به عنوان یک نیروی اصلی در این ورزش.

لوپز (19-1، 13 KO) گفت که سواری ترن هوایی به او اجازه داده است تا به عنوان یک مبارز رشد کند و او برای دفاع از کمربند خود در برابر جاماین اورتیز در روز پنجشنبه در لاس وگاس (ESPN، ESPN+) آماده می شود.

او در آخرین کنفرانس خبری قبل از مبارزه گفت: “من قبلاً در 135 سالگی به اوج رسیده بودم و موفق‌ترین مبارز آن زمان (لوماچنکو) را شکست دادم. هیچ کس نمی خواست با او روبرو شود. حالا دوباره برگشتیم من مردی را که هیچ کس نمی خواست دوباره دعوا کند را شکست دادم (تیلور).

بنابراین، من آن را همانطور که به دست آورده ام، از دست داده ام، و دوباره آن را به دست آورده ام. من می دانم که برای عالی بودن چه چیزی لازم است، یعنی احترام به رینگ و احترام به معنای قهرمان شدن.”

و لوپز به شما یادآوری می کند که او فقط 26 سال دارد.

این بدان معناست که او در آینده دعواهای بزرگ زیادی خواهد داشت، با این فرض که او “پایین” های بیشتری را تحمل نکند.

او می‌خواهد عناوین را در 140 متحد کند، طرحی که می‌تواند شامل رویارویی با همکار پوند برای پوند، دوین هنی باشد. و او قهرمان وزن 147 پوندی و پادشاه فعلی پوند به پوند ترنس کرافورد را صدا زد که می تواند چالش نهایی او باشد.

او توانایی عالی کرافورد را تصدیق می کند، اما اشاره می کند که “باد” 36 ساله است، سنی که جنگجویان فانی معمولاً فراتر از اوج توانایی خود هستند. او معتقد است که این مبارزه باعث می شود که پیروز شود.

در واقع، با فراخوانی بهترین‌ها در این کسب‌وکار، او همه مبارزان برتر را در وزن خود و در اطراف خود قرار می‌دهد. او متقاعد شده است که پیروزی های چشمگیر او بر لوماچنکو و تیلور تنها مقدمه ای برای دستاوردهای بزرگتر است.

او گفت: «این تنها آغاز کار برای من است. من 26 سال جوان هستم. من هنوز در اوج خود نیستم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا