مسابقات one

“من کاملا ویران بودم” – چگونه استمپ فیرتکس بر تاریک ترین دوران حرفه ای خود غلبه کرد

“من کاملا ویران بودم” – چگونه استمپ فیرتکس بر تاریک ترین دوران حرفه ای خود غلبه کرد

تمبر Fairtex

“من کاملا ویران بودم” – چگونه استمپ فیرتکس بر تاریک ترین دوران حرفه ای خود غلبه کرد

تمبر Fairtex

او ممکن است یکی از محبوب ترین ورزشکاران در فهرست قهرمانی ONE باشد، اما تایلندی تمبر Fairtex روزهای سخت زیادی را پشت سر گذاشته است

در 29 سپتامبر، استمپ به چراغ‌های درخشان استادیوم سرپوشیده سنگاپور برای رویارویی بازمی‌گردد. هام سئو هی برای عنوان جهانی ONE موقت وزن اتمی MMA زنان در پرایم تایم آمریکای شمالی.

برای رویداد اصلی برنامه ریزی شده است ONE Fight Night 14 در Prime Video، این مسابقه می تواند اوج حرفه حرفه ای این جوان 25 ساله را نشان دهد، زیرا او می تواند پس از اینکه قبلاً عناوین جهانی کیک بوکسینگ وزن اتمی زنان و موی تای را در دست داشت، به یک ملکه تاریخی سه ورزش تبدیل شود.

با این حال، اوج های عظیم موفقیت باورنکردنی و شهرت جهانی نیز می تواند به پایین ترین حد وحشتناکی منجر شود.

در سال 2020، استمپ دو شکست اول خود را در ONE متحمل شد و عناوین جهانی را که او را به عنوان یک فوق ستاره بین المللی معرفی کرده بود، از دست داد. آن باخت ها – همراه با سختی های زندگی او به دور از رقابت – منجر به یک حمله افسردگی و شک به خود شد.

او در مورد آن مبارزات با onefc.com صحبت کرد:

“آن زمان، من کاملاً ویران شده بودم – دو طلا را از دست دادم و دوران سختی را در زندگی شخصی ام سپری می کردم. احساس شکست می کردم و احساس می کردم دیگر نمی خواهم کاری انجام دهم. می خواستم خودم را منزوی کنم و به مدتی برای فکر کردن نیاز داشتم. واقعا حالم خوب نبود.»

در آن سال چالش برانگیز، نماینده مرکز آموزشی Fairtex مجبور شد خود و حرفه‌اش را دوباره ارزیابی کند. چگونه او می تواند چنین شکست های برجسته ای را تحمل کند؟ آیا او در گمنامی محو خواهد شد یا به سمت چیزهای بزرگتر و بهتر پیش خواهد رفت؟

با تمام این اوصاف، استمپ می‌گوید که هرگز به فکر کناره‌گیری از رقابت نبوده است:

من فقط نیاز داشتم که یک استراحت کوتاه داشته باشم. سپس، به عنوان نسخه بهتری از خودم بازخواهم گشت. من فقط نیاز به استراحت داشتم تا بدن، ذهنم و اعصابم آرام شود.»

صرف این زمان برای جمع‌بندی مجدد به پدیده سه ورزش کمک خوبی کرده است.

از سال 2020، استمپ برنده جایزه بزرگ جهانی MMA وزن اتمی ONE زنان شده است که برای یک عنوان جهانی در رقابت های جهانی به چالش کشیده شده است. مسابقه MMA سال 2022، و بازگشت پیروزمندانه ای به ورزش کیک بوکسینگ داشت.

با نگاهی به گذشته، او فکر می‌کند که کلید رسیدن به مسیر، گفت‌وگوی مثبت با خود و باور تزلزل ناپذیر به پتانسیل‌هایش بود:

“من فقط به خودم گفتم، یک لحظه به من استراحت بده تا بتوانم ایمانم را بازیابم و تمبر بهتری شوم.”

تمبر به کسانی که با افسردگی دست و پنجه نرم می کنند توصیه می کند

Stamp Fairtex با توجه به تجربه‌اش در آن دوران تاریک، خوشحال است که به هر کسی که ممکن است با مبارزات خود دست و پنجه نرم کند، توصیه‌هایی ارائه کند.

عاقلانه فراتر از سال های زندگی، او معتقد است که درمان افسردگی از درون شروع می شود. او می‌گوید به جای اینکه روی همه چیزهایی که ممکن است اشتباه پیش برود تمرکز کند، مهم است که همه چیزهایی را که در حال انجام است به خود یادآوری کنید. درست:

من می خواهم به دیگران توصیه کنم که خود را تشویق کنند. بسیاری از افراد ممکن است از دیگران تشویق زیادی دریافت کنند، اما از خودشان نه، بنابراین نمی توانند قلب خود را درمان کنند.

من از آنها می خواهم که سعی کنند مثبت فکر کنند. اجازه ندهید افکار منفی بر شما غلبه کنند و شما را ناراضی کنند.»

از نظر عملی، استمپ همچنین می‌گوید که ورزش – چه یک تمرین شدید هنرهای رزمی یا فقط پیاده‌روی در پارک – می‌تواند برای سلامت روان فرد معجزه کند.

او افزود:

«ورزش می تواند کمک کند زیرا راه خوبی برای بیان احساسات شماست. این باعث می‌شود روی چیزی که در مقابل شما قرار دارد تمرکز کنید زیرا باید روی کنترل بدن یا حرکت خود تمرکز کنید.

“نه فقط موی تای یا MMA – هر ورزش می تواند به شما کمک کند از نظر ذهنی سالم بمانید، و همچنین برای بدن شما مفید است.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا