تکواندو

پارس جنوبی همچنان در صدر جدول/ جوانان تیم ویسی در رتبه دوم قرار گرفتند


پارس جنوبی همچنان در صدر جدول/ جوانان تیم ویسی در رتبه دوم قرار گرفتند

با پایان روز دوم از دور دوم رقابت های لیگ برتر تکواندو بانوان، تیم پارس جنوبی همچنان صدرنشین باقی ماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین روز از دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو “جام ایراندخت” یادواره شهیده شاخص ورزش کشور «شهناز حاجی شاه» با حضور 10 تیم به همراه 73 تکواندوکار به صورت انفرادی از امروز جمعه 24 آذرماه  به سبک گرندپری پیگیری شد.

در این دوره از رقابت ها 10 تیم آکادمی تکواندو ویسی، لوازم خانگی میکس پلاس، پایگاه سلامتی  رها، بیمه تجارت نو، آکادمی ورزشی کسری، هیات تکواندو نوشهر، آکادمی آترا، دیار، شهر رنگ دورود و پارس جنوبی به اضافه بازیکنان آزاد شرکت می کنند.

امروز  رقابت های اوزان زوج (49-، 57-، 67- و73+ کیلوگرم) برگزار  شد و تیم پارس جنوبی مانند دیروز و البته دور اول مسابقات با جمع کردن امتیازات و با کسب 312 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. تیم آکادمی ویسی با بازیکنان جوان خود فاصله خوبی با تیم سوم یعنی پایگاه سلامت رها (183 امتیازی) ایجاد کرده است و با 230 امتیاز در رتبه دوم جای گرفت. بیمه تجارت نو و آکادمی کسری نیز با 133 و 130 امتیاز به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم جدول رده بندی ایستادند.

ابتدا در وزن 49- کیلوگرم، سعیده نصیری مقابل هم تیمی خود نگار قدیانی به میدان رفت و نهایتا توانست در 2 راند به برتری دست یابد و قهرمانی این وزن را از آن خود کند.

زهرا وطن دوست در وزن 57- کیلوگرم، از تیم بیمه تجارت نو مقابل سارا میزبان از پایگاه سلامتی رها به میدان رفت و نهایتا توانست به برتری دست یابد و اول شود. وطن دوست در نیمه نهایی غزل سلطانی بازیکن باتجربه میکس پلاس را پشت سرگذاشته بود.

در وزن 67- کیلوگرم یلدا ولی نژاد تکواندوکار تیم آکادمی کسری انتقام دور اول رقابت های لیگ برتر بانوان را از ساغر مرادی بازیکن تیم آکادمی ویسی گرفت و در یک دیداری نفس گیر به برتری دست یافت و اول شد. 

زهرا پور اسماعیل در وزن 73+ کیلوگرم در حد مدعی نشان داد؛ او پیش از حضور در فینال در یکی از دیدارهای مهم خود آناهیتا توکلی رقیب قدرتمند خود در تیم پارس جنوبی را مغلوب کرد. نماینده تیم بیمه تجارت نو با صلاحدید کادر فنی باتوجه به حضور مهسا کیادلیری بازیکن همین تیمی اش، قهرمان سنگین وزن دور دوم لیگ لقب گرفت.

بهترین های روز دوم رقابت های لیگ برتر بانوان به شرح ذیل است:

برترین سرپرست: رویا فخرایی راد – بیمه تجارت نو
برترین بازیکن: یلدا ولی نژاد – آکادمی کسری
برترین داور: زهرا عشیری خوزستان
برترین مربی: مهروز ساعی (پارس جنوبی) – گیتا ویسی (آکادمی ویسی)


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا