تکواندو

مراسم بدرقه تیم ملی پاراتکواندو جهت حضور در رقابت های آسیایی برگزار شد


مراسم بدرقه تیم ملی پاراتکواندو جهت حضور در رقابت های آسیایی برگزار شد

مراسم بدرقه تیم های ملی پاراتکواندو بانوان و آقایان کشورمان امروز سه شنبه 14 شهریورماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های پاراتکواندو قهرمانی آسیا روز یکشنبه 19 شهریورماه در مجموعه ورزشی «نوفل» بیروت لبنان پیگیری خواهد شد.

به همین منظور مراسم بدرقه اعضای تیم های ملی پاراتکواندو بانوان و آقایان امروز با حضور جمشید سهرابی رئیس انجمن پاراتکواندو و حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کارگر برگزار شد و امیرمحمد حقیقت شناس سوگندنامه اعضای تیم ملی را قرائت کرد.

در این مراسم سهرابی بیان داشت: خدا را شکر هر دو تیم بانوان و آقایان کادرفنی بسیار خوبی دارند. خوشبختانه تیم ملی پاراتکواندو در هر رویدادی که اعزام می شود دست پر به کشور باز می گردد و ما ایمان داریم با همت ملی پوشان و لطف خداوند در رویدادی های پیش رو هم موفقیت های تیم ملی را شاهد خواهیم بود.

محمدطاها حسن پور، امیرحسین علیزاده، سعید صادقیان پور، مهدی پوررهنما، امیرمحمد حقیقت شناس، علیرضا بخت و حامد حق شناس اعضای تیم ملی پاراتکواندو آقایان را تشکیل می دهند. هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی است و علی کریمی صابر وی را به عنوان مربی همراهی می کند.

همچنین اعضای تیم ملی پاراتکواندو بانوان را مریم عبداله پور، مهدیه حسینی، روزا ابراهیمی، رومینا چم سورکی، لیلا میرزایی و مهتاب نبوی را تشکیل می دهند. عاطفه کشاورز سرمربی و زهرا حاجیوند مربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان هستند.

جمشید سهرابی نیز به عنوان سرپرست تیم ملی را در این رویداد همراهی خواهد کرد.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا