مسابقات one

«ما همه چیزمان را دادیم» – جاشوا پاسیو پیروزی بر منصور مالاچیف را بررسی می‌کند، مسابقه برگشت قهرمانی چشمان جهان

«ما همه چیزمان را دادیم» – جاشوا پاسیو پیروزی بر منصور مالاچیف را بررسی می‌کند، مسابقه برگشت قهرمانی چشمان جهان

Joshua Pacio Mansur Malachiev ONE Fight Night 15 45

«ما همه چیزمان را دادیم» – جاشوا پاسیو پیروزی بر منصور مالاچیف را بررسی می‌کند، مسابقه برگشت قهرمانی چشمان جهان

Joshua Pacio Mansur Malachiev ONE Fight Night 15 45

پادشاه سابق بخش و مدعی شماره 1 فعلی MMA در وزن نی جاشوا پاسیو ممکن است بلیت خود را برای یک فرصت دیگر قهرمانی جهان به دست آورده باشد.

جمعه گذشته، 6 اکتبر، “شور” یک پیروزی فوق‌العاده سخت را بر ستاره روسی که قبلا شکست نخورده بود، به دست آورد. منصور مالاچیف داخل استادیوم بوکس لومپین در بانکوک، تایلند.

در آن مسابقه محوری، مالاچیف رتبه 5، قدرت خود را در مبارزه نشان داد، زیرا او چندین دفع را انجام داد و رقیب فیلیپینی 27 ساله خود را مجبور کرد تا برای بخش بزرگی از جنگ سه دور از پشت کار کند.

علی‌رغم آن حذف‌ها، پاسیو با اعتماد به نفس به سمت کارت امتیازی داوران حرکت می‌کرد، در درجه اول به دلیل زرادخانه ضربه‌ای انفجاری‌اش. «شور» مشت‌های محکمی می‌زند، دشمن روسی خود را با لگدهای پا مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد، و حتی زخمی بر صورت مالاکیف باز می‌کند، و او به خوبی می‌داند که مجموعه قوانین MMA جهانی تاکید زیادی بر آسیب دارد.

پس از آن نبرد بین پنج مدعی برتر وزن نی MMA، پاچیو گفت:

من شوت‌های سنگینی می‌زدم و فکر می‌کنم این رده آسیب است [where I won]. بله، او مرا پایین آورد، اما از گارد من آسیبی به من وارد نکرد.»

پاسیو علاوه بر موفقیتی که در بخش استندآپ به دست آورد، به طرفداران جهانی نیز یادآور شد که او یک گراپلر ماهر و خطرناک است.

او در چندین نوبت، مالاکیف را در خفه‌های گیوتینی محکم و منقبض‌کننده حبس کرد. در واقع، یک تلاش برای خفگی در راند دوم تقریباً به پایان مبارزه منجر شد. اما با یک شکست احتمالی در مسابقات قهرمانی جهانی ONE Strawweight MMA در خط، روس به سادگی حاضر به تپیدن نشد.

پاچیو از سرسختی و صلابت دشمنش تمجید کرد:

“در دور دوم، من شنیدم که او در حال تقلا است. اما، می دانید، برای ما، من و منصور، این ضربه ما برای یک عنوان است. بنابراین، ما همه چیزمان را گذاشتیم. به دست آوردن او بسیار سخت بود. او به دلایلی شکست ناپذیر است.»

Pacio فکر می کند Brooks بعدی است، برای هر رقیب برتر باز است

جاشوا پاسیو با پیروزی در تصمیم متفق القول، استدلال محکمی برای به چالش کشیدن رقیب دیرینه، قهرمان جهانی ONE Strawweight MMA دارد. جرد «خدای میمون» بروکس، برای 26 پوند طلا.

قبل از اینکه آمریکایی صریح کمربند را بدست آورد ONE 164 دسامبر گذشته، Pacio عنوان جهانی را برای کمی بیش از چهار سال در اختیار داشت.

در حالی که “The Passion” بر این باور است که پیروزی او بر منصور مالاچیف باعث شد او یک مسابقه مجدد با بروکس داشته باشد، او کاملا از عملکرد خود در ONE Fight Night 15 در Prime Video جمعه گذشته راضی نیست. بنابراین، اگر او نیاز به شکست یکی دیگر از پنج مدعی برتر این بخش داشته باشد، با خوشحالی پیشنهاد مسابقه را می پذیرد.

هنگامی که از پاسیو پرسیده شد که آیا مسابقه بعدی با “خدای میمون” قهرمانی جهان است یا خیر، گفت:

“من هم اینچنین فکر میکنم. اما راستش را بخواهید در حال حاضر تحت تاثیر عملکردم قرار نگرفته ام. من باید دوباره به باشگاه بروم و سخت تر کار کنم، می دانید؟ آرام نبودم، روی پرتاب شوت های قدرتی متمرکز بودم چون آسیب دیدم. و من مشتاق پرتاب شوت های قدرتی بودم. بنابراین، واقعاً در ذهن من بود که او را تمام کنم. اما قرار نبود اینطوری شود. من باید آرام تر می شدم، ترکیب هایم را با اطمینان بیشتری انجام می دادم.

اگر جرد بروکس را به من بدهند، آن را می گیرم. مثل چیزی که گفتم، اگر به من بدهند [#2-ranked contender] بوكانگ [Masunyane] یا شخص دیگری در پنج رتبه برتر، من همچنان آن را تصاحب خواهم کرد.»

نماینده Lions Nation MMA که از اینکه نتوانست پایان را تضمین کند و به حلقه هایلایت خیره کننده خود اضافه کند، ناامید شده است، اکنون روی رشد و بهبود تمرکز کرده است.

خواه در مقابل بروکس، ماسونیان یا هر وزن کاهی رتبه برتر دیگری باشد، پاسیو می خواهد ثابت کند که هنوز یک مبارز برتر MMA در بازی بعدی خود است.

او گفت:

“من می روم خانه و استراحت می کنم. من مشتاق هستم که به کمپ تمرینی برگردم و خطاهای خود را در مبارزه تماشا کنم زیرا صادقانه بگویم همانطور که گفتم از عملکردم تحت تأثیر قرار نگرفتم و باید برگردم و به مردم نشان دهم که واقعا شایسته قهرمانی هستم. از نو.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا