مسابقات one

لیتو آدیوانگ قول انتقام از جرمی میادو در ریمچ در ONE Fight Night 16 را داد

لیتو آدیوانگ قول انتقام از جرمی میادو در ریمچ در ONE Fight Night 16 را داد

Lito Adiwang Adrian Mattheis ONE Friday Fights 34 23

لیتو آدیوانگ قول انتقام از جرمی میادو در ریمچ در ONE Fight Night 16 را داد

Lito Adiwang Adrian Mattheis ONE Friday Fights 34 23

Lito “Thunder Kid” Adiwang در ذهنش انتقام گرفته است

ستاره فیلیپینی خود را برای مسابقه مجدد MMA در وزن نی با هموطن خود آماده می کند. جرمی “جگوار” میادو در پرایم تایم ایالات متحده در 3 نوامبر در ONE Fight Night 16: Haggerty vs. Andrade در Prime Video.

وقتی آدیوانگ وارد رینگ نمادین در استادیوم بوکس لومپین در بانکوک، تایلند می‌شود، به دنبال انتقام باخت مارس 2022 از میادو است که با پایانی ناامیدکننده و بی‌نتیجه به پایان رسید.

این مرد 30 ساله با او صحبت کرد onefc.com درباره آن جلسه اول:

“چه و اگرهای زیادی از آن مبارزه وجود دارد، و من آن را دوست ندارم.”

اولین مسابقه این جفت تمام ساخت و سازهای یک جنگ فراموش نشدنی را داشت و از طریق دو و نیم راند، دقیقاً همین را ارائه کرد. اما فاجعه زمانی رخ داد که آدی وانگ دچار یک آسیب غیرمنتظره و ویرانگر زانو شد که به سرعت منجر به یک پیروزی توقف برای “جگوار” شد.

پارگی ACL “Thunder Kid” را به مدت 18 ماه طولانی مجبور به کناره‌گیری کرد، اما او از بازگشت موفقیت‌آمیز به رقابت‌ها با ناک اوت سریع و برق آسا لذت برد. آدریان ماتیس در ONE Friday Fights 34 در سپتامبر.

حالا، او هیجان زده است تا بالاخره خودش را در برابر میادو ثابت کند:

یک بار برای همیشه، ما دوباره روبروی هم خواهیم بود. می دانم که طرفداران هیجان زده هستند. من هم هیجان زده هستم. فقط دعا می‌کنم بدون آسیب دیدگی توانایی‌هایمان را نشان دهیم تا بتوانیم به انتظارات هواداران برسیم و انتظاراتمان را در درون خودمان هم برآورده کنیم.»

واضح است که این باخت دردناک به آدیوانگ چسبیده است. در سراسر او راه طولانی برای بهبودی، او هرگز از فکر کردن به نتیجه شب با میادو دست برنداشت.

با در نظر گرفتن این موضوع، او چند کلمه پیش از مبارزه برای همکار فیلیپینی خود می فرستد:

به جرمی، من می دانم که شما به خوبی آماده می شوید. می دانم که شما هم از نتیجه ناامید هستید. من می دانم که افراد زیادی بعد از آن دعوا شما را مورد آزار و اذیت قرار می دهند، و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که بیایید این را اکنون تمام کنیم. بیایید یک نتیجه عالی به این مبارزه بدهیم. بیایید تمام تلاشمان را کنیم و نمایش خوبی ارائه دهیم. سلامت باشید و برای هر دوی ما موفق باشید.»

“من باید بیشتر فشار بیاورم” – Adiwang استراتژی را برای Miado Rematch ترسیم می کند

لیتو آدیوانگ اکنون بدون آسیب دیدگی و در بهترین فرم، مطمئن است که برنامه بازی بردی مقابل جرمی میادو دارد.

“Thunder Kid” و تیمش مبارزه اول را مطالعه کرده اند، تنظیمات لازم را انجام داده اند و با استراتژی ای که بر پرخاشگری از زنگ افتتاحیه تاکید دارد، به مسابقه برگشت نزدیک می شوند.

آدیوانگ توضیح داد:

وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، ضربات پای من در آن مبارزه مؤثر بود، و هنوز هم چیزی است که قصد دارم از آن استفاده کنم، اما اکنون به دنبال ترکیب همه چیز هستیم. من در حال کار بر روی اتصال همه چیز هستم – از ضربات پا گرفته تا مشت‌ها تا زمان‌بندی آن حذف.

در این مبارزه، من معتقدم که باید بیشتر فشار بیاورم. در اولین دعوایمان، هر دو احساس می کردیم و منتظر بودیم که یکی اشتباه کند. من آنقدر تهاجمی نبودم. این بار، من باید فعال تر، تهاجمی تر، اما به روشی هوشمندانه باشم.»

نماینده باشگاه فایت سوما، یک مهاجم انفجاری با هشت ناک اوت برجسته در رزومه خود، همچنین قصد دارد برخی از مهارت‌های در حال تکامل خود را در ONE Fight Night 16 به نمایش بگذارد:

من معتقدم که این مبارزه در نهایت به زمین خواهد رسید، صرف نظر از اینکه چگونه به آنجا می رسد. من می بینم که این مبارزه تبدیل به یک نبرد زمینی می شود. شاید بتوانم او را آنجا کنترل کنم، سپس او را تسلیم کنم. من اینگونه می بینم که این مبارزه اتفاق می افتد.»

با این وجود، آدیوانگ مطمئن است که پیروزی قطعی، انتقام گیری دقیق و پایان قاطعانه ای را که طرفداران می خواهند ببینند را تضمین می کند.

او اضافه کرد:

“این یک پایان خواهد بود، خواه یک ناک اوت باشد یا تسلیم شدن توسط شما واقعاً “Thunder Kid”.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا