تکواندو

تقدیر شرکت بارمان ابزار و یراق توسن از ملی پوشان پاراتکواندو


تقدیر شرکت بارمان ابزار و یراق توسن از ملی پوشان پاراتکواندو

شرکت بارمان ابزار و یراق توسن پیش از اعزام تیم به رقابت های پاراآسیایی هانگژو از ملی پوشان پاراتکواندو تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ظهر امروز دوشنبه هفدهم مهرماه دامون دریایی مدیر خدمات و گارانتی شرکت بارمان ابزار و یراق توسن به نمایندگی از حمیدرضا تیغ بند مدیرعامل این شرکت به همراه خیرالله قلی زاده مدیرعامل موسسه ورزشی و فرهنگی بارمان توسن از ملی پوشان پاراتکواندو تقدیر و تجلیل کردند.

در این جلسه  دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون، جمشید سهرابی رئیس انجمن پاراتکواندو و علی تاجیک رئیس سازمان تیم های ملی نیز حضور داشتند و دبیرکل فدراسیون در صحبت های خود از شرکت بارمان ابزار و یراق توسن بابت توجه ویژه به تکواندو تشکر بعمل آورد و در ادامه برای ملی پوشان اعزامی به چین آرزوی موفقیت کرد.

در بازی های پاراآسیایی هانگژو، لیلا میرزایی، رومینا چمسورکی، روزا ابراهیمی، مریم عبدالله پور، مهدیه سادات حسینی و نرگس جوادی در گروه بانوان و مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت و سعید صادقیانپور در گروه آقایان نمایندگان ایران خواهند بود.

هدایت تیم ملی در گروه بانوان برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی است و زهرا حسینی و زهرا حاجیوند به عنوان مربیان تیم هستند؛ پیام خانلرخانی سرمربی و علی کریمی صابر مربی تیم ملی در گروه آقایان هستند. 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا