دسته بندی نشده

مسابقات قهرمانی PFL 2023: اولین نگاهی به شش مبارزه قهرمانی 1 میلیون دلاری شش چک 1 میلیون دلاری در 24 نوامبر تحویل داده می شود. این چیزی است که باید بدانید.4dJeffrey WagenheimCooper Neill / PFL

نگاه اول به مسابقات قهرمانی PFL 2023: آیا Pacheco و OAM می توانند پشت سر هم قرار بگیرند؟

اگر شما یک تبلیغ هنرهای رزمی ترکیبی هستید و نام شما با “U” شروع نمی شود و با “FC” ختم نمی شود، تجارت مبارزه می تواند شما را خشن کند. شرکت کمانچه دوم شما چگونه ورزشکارانی را جذب می کند که طرفداران MMA نام آنها را شنیده و به آنها اهمیت می دهد؟ دعواهای شما چگونه مورد توجه قرار می گیرند؟

با این وجود، PFL در طول فصل 2023، که در 24 نوامبر در واشنگتن با مبارزات قهرمانی در شش وزن به پایان می رسد، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

برخی از بررسی ها ناخواسته بوده است، مانند زمانی که 10 جنگنده PFL – از جمله نیمی از بخش سبک وزن – تست های مواد مخدر را شکست دادند و برای فصل به حالت تعلیق درآمدند. یا زمانی که چندین مبارز وزنه را از دست دادند تا مرحله نیمه نهایی پلی آف را در سناریوهای عجیب باخت و شاید هنوز هم پیشروی کنید. یا زمانی که برنج PFL یک مبارز مقدماتی را از پلی آف اخراج کرد برای اینکه به اندازه کافی تلاش نکرد — در مبارزه ای که پیروز شد.

اما اگر PFL از سال 2023 با یک ستاره جدید و قانونی ظهور کند، همه اینها فقط سر و صدای پس زمینه خواهد بود و این دقیقاً همان چیزی است که فصل شکل گرفته است. با ستاره موجود این شرکت، کایلا هریسون، در حالی که منتظر راه اندازی سرمایه گذاری اعلام شده پرداخت به ازای PFL بود، زن دیگری به شدت مسئولیت را بر عهده گرفت. لاریسا پاچکو دو حریف آخر خود را به ترتیب در 45 و 14 ثانیه ناک اوت کرده است. او تبدیل به یک جاذبه چشمک زدنی شده است. این یکی از بهترین چیزهایی است که می توانید در ورزش های رزمی داشته باشید.

پاچکو که قهرمان دو فصل هریسون را در فینال سبک وزن زنان سال گذشته ناراحت کرد، یکی از سه قهرمانی در سال 2022 است که با در دست داشتن چک های ماکت 1 میلیون دلاری برای عکسبرداری های تکراری پیشنهاد می دهد. یکی دیگر از آن فینال ها دو قهرمان گذشته را در مقابل یکدیگر قرار می دهد. علاوه بر این، بازیکن تازه وارد PFL نیز وجود دارد که اولین فصل خود را از دست داد اما با یک جفت ناک اوت مخرب به فینال رسید. و چند نفر از اعضای اصلی این ترفیع بالاخره پس از اینکه قبلاً کمی کوتاهی کرده بودند به فینال رسیدند.

در اینجا اولین نگاهی به شش مبارزه است که تعیین می کند چه کسی در مسابقات قهرمانی فصل برنده می شود (در پرانتز).

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا