تکواندو

جهت شرکت در گرنداسلم؛ اولین جلسه تمرینی تیم ملی در ووشی برگزار شد

جهت شرکت در گرنداسلم؛
                                                    اولین جلسه تمرینی تیم ملی در ووشی برگزار شد


اولین جلسه تمرینی تیم ملی در ووشی برگزار شد

تیم ملی تکواندو کشورمان با استقرار در شهر ووشی، اولین جلسه تمرینی خود را صبح امروز برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندو کشورمان که با حضور 20 نماینده جهت شرکت در مرحله نهایی گرنداسلم ووشی به کشور چین سفر کرده است، اولین جلسه تمرینی خود را در این شهر صبح امروز یکشنبه 19 آذرماه برگزار کرد. 

تمرین فشرده تیم ملی در سالن برگزاری محل مسابقات «سالن نمایشگاهی شهر ووشی»  و زیر نظر کادر فنی پیگیری شد.  گفتنی است ملی پوشان در هتل «هالیدی» شهر ووشی اقامت داشته و تیم ملی روسیه نیز در کنار تیم ایران حضور دارد و با 25 تکواندوکار برای کسب سهمیه المپیک پاریس شرکت کرده است.

همچنین بر اساس اعلام کمیته برگزاری، مهران برخورداری که سری نخست مسابقات گرنداسلم را با مدال نقره پشت سر گذاشته بود، به دلیل جایگاه رنکینگ المپیکی خود از حضور در مرحله مقدماتی معاف شده است، اما سایر نفرات باید در مرحله مقدماتی شرکت کنند. مهدی حاجی موسائی نیز به دلیل مصدومیت در تمرینات تهران، حضور در این رقابت ها را از دست داد.

بر اساس برنامه اعلام شده ۲۲ و ۲۳ آذرماه مسابقات مرحله مقدماتی و انتخابی گرنداسلم و ۲۵ و ۲۶ آذرماه نیز مسابقات اصلی برگزار خواهد شد. 

متین رضایی، ابوالفضل یعقوبی، مهران برخورداری، میرهاشم حسینی، ابوالفضل عباسی، آرین سلیمی، مهدی عابدینی، علی احمدی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی، امیررضا غلامی، امیرمحمد اشرافی، امیررضا صادقیان، سجاد مردانی، ابوالفضل زندی، عرفان بزرگی، علیرضا نادعلیان، محمد صادق دهقانی، علیرضا حسین پور و باربد جباری تکواندوکاران ایرانی حاضر در مسابقات هستند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا