تکواندو

زمان تحویل احکام کوکی وان ۱2۰۰ نفر از مربیان و داوران مشخص شد


زمان تحویل احکام کوکی وان ۱2۰۰ نفر از مربیان و داوران مشخص شد

مدیر مرکز آموزش فدراسیون جهانی در ایران از ورود ۱2۰۰ حکم بین المللی مربیگری، داوری و دان تکواندوکاران به ایران خبر داد و تاکید داشت که به زودی و پس از ثبت در سایت جهانی ارسال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، محمد امین نامجو با بیان مطلب فوق عنوان کرد: پس از انتخاب ایران به عنوان مرکز آموزش جهانی تکواندو «کوکیوان» که با هدف کاهش هزینه‌های درجات بین المللی صورت گرفت؛ فعالیت‌های بسیار قابل توجهی به سرانجام رسید که می‌توان گفت در سطح جهان منحصر به فرد است.

وی افزود: در گذشته هر مربی ایرانی برای دریافت مدرک بین المللی باید هزینه‌های نزدیک به یک میلیارد و پانصد میلیون ریال متحمل می‌شد که پس از راه اندازی این مرکز و کسب مجوز برگزاری دوره‌های فوق در ایران، این هزینه بیش از ۸۰ درصد کاهش پیدا کرد. برگزاری آزمون ارتقا کمربند به صورت جهشی تا دان ۳ و اسکیپ دان (۲ دان) و آزمون‌های پلکانی در تمامی دان‌ها و زیر نظر ممتحنین ایرانی، برگزاری دوره ممتحنین مرکز جهانی و ارتقا ۴۸ نفر از اساتید دارای شرایط با کمترین هزینه قابل توجه، دریافت مجوز برگزاری آزمون کوکیوان در استان‌ها به منظور کاهش هزینه‌های هنرجویان در اخذ درجه کمربند بین المللی و برگزاری آزمون‌های ویژه جهت اساتیدی که به دلیل سالیان طولانی موفق به ارتقا بین المللی خود نگردیده اند نیز از دیگر دوره‌های فوق بود که در ایران انجام شد.

نامجو ادامه داد: سال ۱۴۰۲ در مجموع ۵ دوره آزمون جهشی در تهران، گیلان، اصفهان و فارس با حضور ۱۴۸۲ نفر از تکواندوکاران متقاضی برگزار شد که با پیگیری رئیس فدراسیون احکام همه نفرات باقی مانده از سوی مرکز جهانی صادر و به تهران ارسال شد که پس از ثبت در سایت اصلی، به ترتیب تحویل تکواندوکاران داده خواهد شد.

مدیر مرکز آموزش فدراسیون جهانی در ایران در مورد زمان ارسال احکام فوق گفت: با توجه به ایجاد زیر ساخت‌های لازم در فدراسیون تکواندو و بهره برداری شرکت کنندگان از امتیاز درجات بین المللی، زمان ثبت نتایج بر روی سایت مرکز جهانی پس از ارسال مدارک به ۵ روز کاهش یافته که این کار در حال انجام است و به زودی کار ارسال آغاز خواهد شد.

رئیس کمیته هانمادانگ در پایان با بیان اینکه یکی دیگر از بخش‌های مرکز کوکیوان توسعه هانمادانگ خواهد بود، اظهار داشت: فدراسیون تکواندو حمایت‌های خوبی به منظور استاندارد سازی تجهیزات بر اساس قوانین و برگزاری مسابقات از این بخش داشت که به دریافت تائیدیه از مرکز جهانی با هدف برگزاری مسابقات بین المللی ختم شد و نخستین دوره این رقابت‌ها نیز هفته آینده در کیش برگزار خواهد شد. ضمن اینکه برگزاری مسابقات قهرمانی آزاد کشوری، اعزام تیم هانمادانگ به مسابقات جهانی کره جنوبی به همراه ۳ داور بین المللی و برگزاری مسابقات ثبت رکورد از دیگر فعالیت‌های این مجموعه بوده است.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا