مسابقات one

جانت تاد در مقابل پتجیجا، آلیسیا هلن رودریگز در مقابل. مسابقات قهرمانی کریستینا مورالس برای ONE Fight Night 20 تنظیم شده است

جانت تاد در مقابل  پتجیجا، آلیسیا هلن رودریگز در مقابل.  مسابقات قهرمانی کریستینا مورالس برای ONE Fight Night 20 تنظیم شده است

جانت تاد در مقابل پتجیجا، آلیسیا هلن رودریگز در مقابل. مسابقات قهرمانی کریستینا مورالس برای ONE Fight Night 20 تنظیم شده است

فتجیجا آنیسا مکسن ONE Friday Fights 46 95

جانت تاد در مقابل پتجیجا، آلیسیا هلن رودریگز در مقابل. مسابقات قهرمانی کریستینا مورالس برای ONE Fight Night 20 تنظیم شده است

فتجیجا آنیسا مکسن ONE Friday Fights 46 95

در روز جمعه، 8 مارس، چراغ های درخشان مسابقات قهرمانی ONE به استادیوم تاریخی بوکس لومپین بانکوک بازخواهند گشت تا نمایشی عظیم در پرایم تایم آمریکای شمالی داشته باشند.

ONE Fight Night 20 در Prime Video در روز جهانی زن 2024 برگزار می‌شود. به طور مناسب، یک جفت مبارزه عنوان جهانی زنان در صدر قرار می‌گیرد که نوید ضربه زدن سریع را تا زمانی که دوام می‌آورد، می‌دهد.

در رویداد اصلی، یک قهرمان جهانی کیک بوکسینگ وزن اتم زنان جانت تاد با دارنده عنوان موقت منطبق خواهد شد “ملکه” فجیجا لوکجائوپورنگتوم در یک مسابقه جذاب اتحاد عنوان جهانی.

“جی تی” با 38 سال سن و کهنه کار 9 مبارزه در بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان، مدتهاست که به عنوان یکی از با استعدادترین مهاجمان پوند به پوند جهان شناخته می شود.

پس از یک دوره چهار مبارزه در موی تای که باعث شد او تاج موقت وزن اتمی را در اختیار بگیرد، این آمریکایی سخت‌گیر اکنون برای دفاع از طلای بخش خود به کیک بوکسینگ بازگشته است.

ایستادن روبه‌روی تاد یکی از ستاره‌های این سازمان در سال 2023 خواهد بود.

پتجیجا که هنوز 22 سال سن دارد، یک سوپراستار موی تای است که به طور یکپارچه مهارت های خود را به مجموعه قوانین کیک بوکسینگ منتقل کرده است.

تایلندی در سال 2023 پنج پیروزی متوالی به دست آورد و سال خود را با پیروزی حماسی مقابل مهاجم افسانه ای به پایان رساند. آنیسا مکسن برای گرفتن عنوان جهانی کیک بوکسینگ وزن اتمی زنان ONE موقت.

اکنون، پدیده جوان با کهنه سرباز آمریکایی مبارزه می کند تا ملکه بی چون و چرای لشگر را تعیین کند.

در رویداد اصلی، یک قهرمان جهانی موی تای در وزن اتم زنان آلیسیا هلن رودریگز از طلای خود در برابر اشتیاق اسپانیایی دفاع خواهد کرد کریستینا مورالس.

این دارنده عنوان برای اولین بار در سال 2020 با یک پیروزی سخت مقابل ستاره تایلندی و قهرمان فعلی ONE اتم وزن اتم زنان در MMA قهرمان جهان شد. تمبر Fairtex.

پس از یک اخراج طولانی مدت به دلیل تولد فرزندش، این برزیلی سال گذشته با سبکی بازگشت و قلب، استقامت و هوش فنی باورنکردنی را به نمایش گذاشت تا با موفقیت از عنوان جهانی خود در برابر تاد دفاع کند.

رودریگز سپس یورش کوتاهی به بخش موی تای وزن کاه کرد و به چالش کشیدن ناموفق رسید. اسمیلا ساندل برای طلا، اما او اکنون به وزن طبیعی خود بازگشته و آماده است تا طلای خود را در خط تولید قرار دهد.

این دفاع در برابر مورالس، قهرمان سابق جهانی ISKA K-1 که در آخرین بازی خود به پیروزی بزرگی دست یافته است، خواهد آمد.

نوامبر گذشته در ONE Fight Night 16مورالس با توقف دور اول اعجوبه جوان تایلندی، وفاداران بانکوک را متحیر کرد. آنا “سوپرگرل” جارونسک.

با این نتیجه، این 30 ساله یک گام دیگر در رقابت به دست آورد، زیرا او ضربات پرحجم و تهاجمی خود را در برابر بازی باطل کلینچ و IQ مبارزه نخبگان رودریگز آزمایش خواهد کرد.

با ما همراه باشید onefc.com برای اخبار بیشتر در مورد ONE Fight Night 20.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا