دسته بندی نشده

او در روز سه شنبه به ESPN گفت: ماخاچف پس از 155 دفاع، به شوت 170 پوندی نگاه می کند، اسلام ماخاچف، قهرمان سبک وزن UFC، پس از دفاع از تاج سبک وزن خود در 21 اکتبر در برابر چارلز اولیویرا، می خواهد یک شکاف در عنوان قهرمانی سبک وزن داشته باشد. او در روز سه شنبه به ESPN گفت. تصاویر

اسلام ماخاچف بعد از دفاع سبک وزن شوت وزنه پایین می خواهد

قهرمان سبک وزن UFC اسلام ماخاچف قرار است از عنوان خود در برابر یک دشمن آشنا دفاع کند UFC 294 در 21 اکتبر، و می خواهم برای بند وزنه های متوسط ​​با یک برد به چالش بکشم.

ماخاچف (24-1) به مصاف قهرمان سابق می رود چارلز اولیویرا (34-9) در رویداد اصلی UFC 294 در ابوظبی، در حالی که قهرمان سبک وزن UFC لئون ادواردز خواهد دید کلبی کاوینگتون در UFC 296 در ماه دسامبر. ماخاچف، که ESPN رتبه 2 پوند به پوند را دارد مبارز در جهان، به ESPN گفت که دوست دارد با برنده روبرو شود، به خصوص که UFC اجازه قهرمان پر وزن را داده است. الکساندر ولکانوفسکی فرصتی برای رویارویی با او در ماه فوریه. ماخاچف از طریق تصمیم برنده شد.

ماخاچف به ESPN گفت: “من نمی دانم UFC چه برنامه ای دارد، اما مبارزه رویایی من برای کمربند دوم است.” “البته، من تحت قرارداد هستم، بنابراین هر چه UFC بگوید، من مبارزه خواهم کرد، مشکلی نیست. اما ادواردز در مقابل کولبی — من واقعاً معتقدم که می توانم شکست بخورم. [the winner]. من به مهارت های آنها و آنچه که دارند به عنوان قهرمان نگاه می کنم و مهارت های خود را می دانم. مبارزه خوبی خواهد بود. من نمی گویم که به راحتی آنها را شکست خواهم داد. این یک مبارزه سخت و سخت در برابر یک مرد بزرگ خواهد بود. اما من معتقدم که می توانم آن بچه ها را تمام کنم.

“من به آن مرد فرصت دادم، بنابراین آنها باید به من هم فرصت بدهند. من به پسری از دسته دیگر فرصت دادم تا به وزن من بیاید و سعی کند این کمربند را بگیرد و او باخت. من می خواهم شانس نیز.”

ادواردز (21-3) بیشتر علاقه ماخاچف به مسابقه قهرمان و قهرمان را نادیده گرفته است، اما کاوینگتون (17-3) اخیراً در مصاحبه با My MMA News مهارت های ماخاچف را تحقیر کرد. ماخاچف گفت که امیدوار است کاوینگتون برنده شود و UFC آن مسابقه را رزرو کند.

“امیدوارم [Covington] برنده می شود، زیرا من نمی دانم لئون در مورد چه می گوید [fighting me]ماخاچف گفت: “من هرگز نشنیدم که لئون بگوید او این مبارزه را می خواهد. اما کلبی آن را می خواهد. به همین دلیل است که من می خواهم کولبی برنده شود و ما می توانیم یک روز ملاقات کنیم. مبارزه بسیار خوبی خواهد بود، او کشتی های خوبی دارد. این قرار است کشتی آمریکا در مقابل کشتی داغستان باشد. او مبارز خوبی است. او کشتی های خوبی دارد و شرایط خوبی دارد، اما به نظر من کشتی او را متوقف می کنم و مشت های خوب زیادی می زنم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا