دسته بندی نشده

جان فیوری: پسر تایسون فیوری هر زمان که بخواهد مسابقه مقابل فرانسیس ناننو را تمام می کند

جان فیوری: پسر تایسون فیوری هر زمان که بخواهد مسابقه مقابل فرانسیس ناننو را تمام می کند

جان فیوری: پسر تایسون فیوری هر زمان که بخواهد مسابقه مقابل فرانسیس ناننو را تمام می کند

یادداشت ویراستار: این مقاله در ابتدا در MMAJunkie.com.

***

ریاض، عربستان سعودی – جان فیوری از چشم پوشی خودداری می کند فرانسیس ناننو، اما او فکر می کند پسرش از زنگ افتتاحیه کنترل کامل فیلمنامه را در دست خواهد داشت.

تایسون فیوری روز شنبه در یک مسابقه بوکس 10 راند به مصاف نگانو می رود. طبق معمول، پدرش به پسرش اعتماد کامل دارد – و از اینکه همه بدانند هراسی ندارد.

فیوری روز پنجشنبه در ورزشگاه ریاض آرنا به MMA Junkie گفت: “من یک مبارزه عالی می بینم، اما فقط یک برنده می بینم: تایسون.” این یک نمایش بوکس استاد کلاس خواهد بود، اما من فکر می کنم تایسون می تواند هر زمان که بخواهد به آن پایان دهد.

“اما شما هرگز نمی دانید. آن مرد یک مشت زن بزرگ است. او پسر بزرگی است، 270 پوند. او می تواند بمبی را فرود بیاورد و اوضاع می تواند متفاوت باشد. داره اون بمب رو فرود میاره همه سنگین وزن ها می توانند مشت بزنند.»

«… تایسون فیوری [will win] روی یک صفحه نمایش بوکس زیبا فکر می کنم تایسون هر وقت دوست داشته باشد او را متوقف می کند. او می خواهد مردم عربستان را سرگرم کند. آنها راه درازی را پیموده اند.

“آنها پول زیادی در پرداخت به ازای هر نمایش پرداخت کرده اند. بنابراین او یک نمایش عالی به آنها ارائه خواهد کرد.”

نگانو هنوز در یک مسابقه بوکس حرفه ای شرکت نکرده است. در همین حال، فیوری با رکورد 33-0-1 بهترین وزنه بردار اجماع در جهان بوکس امروز است.

فیوری که مانند همیشه اعتماد به نفس زیادی داشت، همچنان از این ایده که تهدید قابل قبولی وجود ندارد عقب نشینی کرد. در دسته سنگین وزن، همیشه یک تهدید وجود دارد.

ما بیش از حد حرفه ای هستیم [to overlook Ngannou]فیوری گفت. “ما هیچ کس را نادیده نمی گیریم. ما یکبار دعوا می کنیم و همه را جدی می گیریم. هر مردی که از آن نردبان به آن حلقه مربعی بالا می رود، باید او را جدی بگیرید، به خصوص یک مرد 270 پوندی.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا