دسته بندی نشده

مبارز ماه: چه کسی دیگر؟ کانلو آلوارز جوان شده

مبارز ماه: چه کسی دیگر؟ کانلو آلوارز جوان شده

دوران حرفه ای کانلو آلوارز روی خط بود.

ستاره مکزیکی در سه مبارزه گذشته خود، باخت به دیمیتری بیول و پیروزی بر گنادی گولووکین و جان رایدر، زمانی مبارزی عالی به نظر می رسید. او عملکرد خود را به دلیل آسیب دیدگی مچ دست مقصر دانست اما توده ها متقاعد نشدند.

تا همین شنبه گذشته یعنی.

آلوارز (60-2-2، 39 KO) با شور و اشتیاق و اثربخشی، مانند قهرمان مسلط قدیمی، رقیب هجومی جرمل چارلو به نظر می رسید، قهرمان 154 پوندی را یک بار پایین انداخت و تصمیمی یک طرفه برای حفظ عناوین 168 پوندی خود گرفت. و منتقدانش را ساکت کند.

از این رو، او برای بهترین مبارز ماه سپتامبر Boxing Junkie بی‌خبر بود.

این واقعیت که چارلو (35-2-1، 19 KO) برای رویارویی با آلوارز در دو دسته وزنی بالا رفت – و همچنین ناتوانی برنده در متوقف کردن او – باید ستایش را برای اولین رای گیری آینده 33 ساله محدود کند. تالار مشاهیر.

با این حال، آنچه را که دیدیم، دیدیم، قهرمان بزرگی که با آتش و تیزی که در سه مبارزه قبلی اش غایب بود، جنگید. او از قبل به ما گفت که برای اولین بار پس از سال ها سالم است و این به او اجازه می دهد بهترین عملکرد خود را داشته باشد. او سپس آن را در رینگ ثابت کرد.

و زیاد به این واقعیت فکر نکنید که چارلو متوقف نشد. او در چیزی شبیه به حالت زنده ماندن جنگید و از ترس آسیب دیدن حاضر به درگیر شدن نبود. وقتی بوکسوری به باهوشی چارلو این وضعیت را به خود می گیرد، برای کسی سخت است که او را ناک اوت کند.

اگر چارلو تهاجمی تر می جنگید، این مبارزه 12 راند طول نمی کشید.

آیا این یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای آلوارز بود؟ احتمالا نه. او تست های سخت تری را پشت سر گذاشته است. اجرای خاصی بود؟ کاملاً، با توجه به اهمیت مبارزه برای او و تصور اینکه چارلو وارد آن می شود.

او گفت: “هیچ کس نمی تواند این کانلو را شکست دهد.” و شاید حق با او باشد.

آلوارز پس از پیروزی خود نمی خواست در مورد آینده صحبت کند و ترجیح داد لحظه را بچشد. با این حال، می توانید شرط ببندید که او می خواهد یک کرک دیگر در Bivol، قهرمان 175 پوندی که در ماه می سال گذشته به راحتی از آلوارز پیشی گرفت.

پس از پیروزی بی‌نظیر او بر رایدر، تقریباً غیرقابل تصور بود که آلوارز بتواند روی بیوول، یک بوکسور فوق‌العاده و مردی که طبیعتاً بزرگ‌تر است، وضعیت را تغییر دهد.

روس احتمالاً با توجه به تسلط او در مبارزه اول در مسابقه برگشت مورد علاقه قرار خواهد گرفت. با این حال، پس از آنچه در روز شنبه دیدیم، قابل قبول به نظر می رسد که یک آلوارز سالم بتواند انتقام بهتر و شاید دقیق تری انجام دهد.

این همان چیزی بود که پیروزی قانع‌کننده او را بر چارلو بسیار مهم کرد: این موضوع دیدگاه او را تغییر داد، که یک دستاورد مهم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا