جودو

دیدار میراسماعیلی با رئیس اتحادیه جودو آسیا؛ الانزی: خوشحالم که تعلیق جودوی ایران تمام شد

دیدار میراسماعیلی با رئیس اتحادیه جودو آسیا؛ الانزی: خوشحالم که تعلیق جودوی ایران تمام شد

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو ایران، در چارچوب برگزاری نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو با رئیس اتحادیه جودو آسیا دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان در چارچوب برگزاری نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ با «عبید الانزی‌» رئیس اتحادیه جودو آسیا به صورت رسمی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار رسمی، «عبید الانزی‌» رئیس اتحادیه جودو آسیا، پایان تعلیق چهار ساله جودو ایران را به میراسماعیلی و خانواده بزرگ جودو تبریک گفت و برای جودو ایران آرزوی موفقیت کرد. 

در این دیدار میراسماعیلی از رئیس اتحادیه جودو آسیا برای سفر به ایران به صورت رسمی دعوت به عمل آورد که «عبید الانزی» ضمن تشکر از وی اعلام کرد که به زودی به تهران سفر خواهد کرد.

در این جلسه، طرفین در مورد حضور تیم ملی نوجوانان و جوانان جودو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که آبان ماه به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد، صحبت هایی را انجام دادند.

ضمن اینکه میر اسماعیلی در مورد غیبت داوران جودوی ایران در سمینارهای داوری طی چهار سال تعلیق نیز درخواست هایی را در حضور رئیس اتحادیه جودو‌ آسیا مطرح کرد، میراسماعیلی از الانزی خواست تا تعداد سهمیه های داوران ایرانی حاضر در کلاس های آزمون داوری را نسبت به گذشته افرایش دهد تا این خلع چهار ساله غیب داوران ایرانی در سمینارهای داوری آسیا پر شود.

لازم به ذکر است که در ادامه این دیدار ها، میراسماعیلی با وزیر ورزش کشور تاجیکستان نیز دیدار و گفت و‌گویی داشت که در این دیدار وزیر ورزش کشور تاجیکستان به صورت رسمی تیم ملی جودو ایران را برای حضور در مسابقات جام ریاست جمهوری تاجیکستان دعوت کرد. این رقابت ها هفته آینده برگزار خواهد شد.

در این دیدار میر اسماعیلی از ارتباط خوب فدراسیون جودو ایران و تاجیکستان توضیحاتی را ارائه کرد.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا