تکواندو

حس و حال داوران بین المللی پس از کسب عنوان برترین داور رقابت های بین المللی جام فجر


حس و حال داوران بین المللی پس از کسب عنوان برترین داور رقابت های بین المللی جام فجر

برترین داوران سی و سومین دوره رقابت های بین المللی جام فجر درباره کسب این عنوان توضیحاتی را مطرح کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سی و سومین دوره رقابت های بین المللی جام فجر با قهرمانی تیم ملی کشورمان به اتمام رسید. در پایان این رقابت ها روابط عمومی فدراسیون تکواندو با تعدادی از برترین داوران این مسابقات به گفت و گو پرداخت که به شرح ذیل است :

قاسمی: برای دومین بار در جام فجر قضاوت کردم وبرترین داور شدم

مهدی قاسمی یکی برترین داوران رقابت های بین المللی جام فجر در بخش آقایان عنوان کرد: برای دومین دوره در رقابت های بین المللی جام فجر حضور دارم و و خوشحالم که از طرف کمیته داوران به عنوان برترین داور این مسابقات انتخاب شدم . همه داوران ما عالی قضاوت کردند و کسب این عنوان باعث افتخار من است و این جایزه را از طرف همه داوران بنده دریافت کردم. امیدوارم بار دیگر افتخار نصیب من شود و در این مسابقات حاضر باشم.

اکرمی: 2 روز بسیار خوبی را ا لحاظ داوری سپری کردیم

علی اصغر اکرمی دیگر داور برتر رقابت های جام فجر نیز در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار کرد: از دعوت کمیته داوران برای این مسابقات تشکر می کنم و باعث افتخار است که توانستم جواب زحماتشون را بدم.سطح مسابقات عالی بود و کشور هایی که در این بازی ها شرکت کردند از لحاظ فنی عالی بودند و داوران هم عملکرد خوبی داشتند. خداراشکر که 2 روز بدون حاشیه و خوب را در این مسابقات گذراندیم.

وفادار: از کمیته داوران بابت انتخابشان سپاسگزارم

بنفشه وفادار داور اهل خراسان رضوی درباره حضور در این رقابت ها گفت: برای چندمین مرتبه است که در این رقابت ها به عنوان داور حاضر می شوم و خوشبختانه موفق شدم که به عنوان یکی از داوران برتر انتخاب شوم .از کمیته داوران فدراسیون و کمیته بانوان فدراسیون تکواندو که زحمت های زیادی را در این مسابقات کشیدند تشکر کنم.

فراهانی: سطح داوری رقابت های جام فجر واقعا بالا بود

آزاده فراهانی داور اهل استان تهران در ارتباط با مسابقات جام بین المللی فجر اظهار کرد: از این که موفق شدم در سی و سومین دوره رقابت های جام فجر به عنوان داور نمونه این مسابقات انتخاب شوم بسیار خوشحال هستم.مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و داوران خوبی از کشور های دیگر در این رقابت ها شرکت داشتند و آرزوی تکرار مجدد این چنین رقابت هایی را در کشور عزیزمان ایران دارم.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا