انجمن های رزمی

علی فکی، رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی بوشهر شد

علی فکی، رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی بوشهر شد

علی فکی، رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی بوشهر شد

‎صبح امروز دهم مهر ماه مجمع انتخابات هیات انجمن ورزشهای رزمی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزش های رزمی بوشهر با حضور یوسف بهتری، رییس فدراسیون، یاسر جمالی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، نماینده وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد و علی فکی تنها کاندیدای این انتخابات با کسب ۱۵ رای به عنوان رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان بوشهر به مدت ۴ سال انتخاب شد.
یوسف بهتری در این مجمع بیان کرد: بیش از ۱۳۷ سبک مختلف در قالب انجمن ، کمیته و گروه زیر نظر این فدراسیون فعالیت می کنند و استان بوشهر استانی قهرمان پرور است که با سرانه ی مطلوبی که در فضاهای ورزش رزمی دارد بعنوان یکی از پایگاه های اصلی فدراسیون در کشورمحسوب می شود.
‎بهتری در پایان گفت: انتظارداریم این هیات هماهنگ و در راستای سیاست های اداره کل ورزش و جوانان برای توسعه این رشته گام بردارد.
یاسر جمالی نیز ضمن اشاره به سابقه درخشان این استان در رشته های رزمی افزود: در بحث استعدادیابی طی تفاهمنامه ای با آموزش و پرورش استان، ورزشکاران مستعد شناسایی و جذب باشگاه های رزمی استان خواهند شد.
‎جمالی خاطر نشان کرد: انتظار داریم با توجه به پتاسیل این رشته سبک های مختلف و شهرستانهای استان فعال تر شوند و ادره کل ورزش و جوانان به صورت ویژه از این هیات مدال آور حمایت خواهد کرد.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا