تکواندو

سرپرست و دبیر هیأت تکواندو استان تهران منصوب شدند


سرپرست و دبیر هیأت تکواندو استان تهران منصوب شدند

با حکم هادی ساعی، معاون توسعه ورزش قهرمانی استان تهران به عنوان سرپرست هیأت تکواندو این استان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پس از پایان دوره چهار ساله ریاست علی خلیلی در هیأت تکواندو استان تهران و طی نشدن مراحل قانونی برگزاری مجمع عمومی انتخابات این هیأت در تاریخ 14 اسفندماه، به پیشنهاد مدیرکل استان و صدور حکمی از سوی رئیس فدراسیون، کرمعلی ایرجی، معاون توسعه ورزش قهرمانی استان تهران به عنوان سرپرست این هیأت منصوب شد.

در حکم هادی ساعی خطاب به ایرجی آمده است:

بنا بر پیشنهاد مدیرکل محترم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، به موجب این حکم از تاریخ ۱۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲‬ به عنوان سرپرست هیأت تکواندو آن استان منصوب می‌گردید. لازم است به استناد آئین نامه نحوه فعالیت هیأتهای ورزشی استانی، ضمن هماهنگی کامل با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به انجام وظایف محوله و در خصوص برگزاری مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت با رعایت مقررات و ظوابط مربوطه اقدام نمائید.

توفیق روز افزون شما را در این امر خطیر از درگاه ایزدمنان آزرومندم.

همچنین با حکم سرپرست جدید هیأت تکواندو استان تهران، مهدی کاشانیان از پیشکسوتان خوش نام تکواندو استان به عنوان سرپرست دبیری هیأت منصوب و به موجب این حکم به عنوان دبیر مجمع مسئولیت یافت شرایط را برای برگزاری مجمع انتخابات مهیا نماید.

در متن حکم ایرجی خطاب به مهدی کاشانیان آمده است:

به استناد تبصره سه ۱۶ آئین نامه نحوه فعالیت‌های هیأت‌های ورزشی استانی و شهرستانی و نظر به تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دبیری هیأت تکواندو استان تهران منصوب می‌گردید. امید است با اتکال به خداوند متعال و استفاده از نظرات کارشناسان و هماهنگی کامل با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان، در انجام امور محوله کوشا و موفق باشید. انتظار می‌رود برابر بند ۸ ماده ۱۸ آئین نامه صدرالذکر، به عنوان دبیر مجمع نسبت به پیگیری فرآیند برگزاری انتخابات هیأت، اهتمام لازم به عمل آورید.

شایان ذکر است مراحل ثبت نام از نامزدهای تصدی پست ریاست هیأت تکواندو استان تهران انجام شده و پس از طی شدن مراحل قانونی مجمع انتخابات این هیأت توسط سرپرست جدید برگزار خواهد شد. مراسم تودیع و معارفه تکواندو استان تهران طی دو روز آینده برگزار خواهد شد. 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا