تکواندو

مبارزات ۷ نماینده ایران در روز نخست قهرمانی نوجوانان آسیا


مبارزات ۷ نماینده ایران در روز نخست قهرمانی نوجوانان آسیا

با برگزاری قرعه کشی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا، نمایندگان ایران حریفان خود را در روز اول مسابقات شناختند. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 285 تکواندوکار از 26 کشور فردا شنبه یازدهم شهریورماه به میزبانی لبنان در سالن «نوهاد نوفل» شهر بیروت آغاز می شود. 

به همین منظور با برگزاری جلسه قرعه کشی مسابقات با حضور سرپرستان و مربیان تیم های حاضر در مسابقات، نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند. در روز نخست تیم ملی تکواندو کشورمان 7 نماینده دارد که قرعه هرکدام به شرح ذیل است:

غزال هوشمند در وزن ۴۲- کیلوگرم با حضور ۱۱ تکواندوکار ابتدا «آندره آ» از فیلیپین را پیش روی دارد و درصورت برتری با نماینده تایلند دیدار می کند. 

پرنیان نوری در وزن ۵۲- کیلوگرم با «گالیما» فیلیپینی مبارزه می‌کند و درصورت پیروزی با برنده دیدار کره جنوبی و قزاقستان دیدار خواهد کرد. 

نیوشا شادلو در دیدار ابتدایی خود «ژو رواکسان» از چین تایپه را در وزن ۶۸+ کیلوگرم پیش رو دارد و درصورت پیروزی با نماینده هند مواجه خواهد شد. در این وزن ۱۰ تکواندوکار حاضر هستند.

در گروه پسران، مهدی رزمیان در وزن 45- کیلوگرم با «پایمان» از هند مواجه می‌شود؛ در صورت پیروزی، حریفی از  چین تایپه را پیش روی دارد. 

در وزن ۶۳- کیلوگرم، با حضور ۱۹ تکواندوکار، سینا رضا علیزاده با «کیم» از کره جنوبی پیکار می‌کند و در ادامه به دیدار نماینده مغولستان خواهد رفت. ۱۸ نفر در این وزن شرکت می‌کنند. 

در وزن ۴۸- کیلوگرم، محمد متین حسینی با «الحسامی» از اردن مبارزه خواهد کرد و در صورت برتری به دیدار برنده مبارزه قرقیزستان و لبنان خواهد رفت.  ۱۸ نفر در این وزن حاضر هستند. 

امیرمحمد رحمانی در وزن 78+ کیلوگرم که ۱۳ نفر حضور دارند، پس از یک دور استراحت، به مصاف برنده  مبارزه  چین و عراق می رود.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا