دسته بندی نشده

واکنش فرانسیس ناننو به قرارداد تایسون فیوری برای رویارویی با الکساندر اوسیک قبل از مبارزه آنها

واکنش فرانسیس ناننو به قرارداد تایسون فیوری برای رویارویی با الکساندر اوسیک قبل از مبارزه آنها

یادداشت ویراستار: این مقاله در ابتدا در MMAJunkie.com.

***

فرانسیس نگانو قصد دارد مگس ضرب المثل در مرهم باشد تایسون فیوریطرح بزرگ

روز جمعه، یک قرارداد بین قهرمان سنگین وزن فیوری و اولکساندر اوسیک انجام شد برای مبارزه در مسابقه بوکس مورد انتظار برای کسب عنوان بلامنازع در Kingdom Arena در ریاض، عربستان سعودی. کوئینزبری پروموشن در یک بیانیه خبری گفت که تاریخ مسابقه و سایر جزئیات “در زمان مناسب” اعلام خواهد شد، اگرچه ESPN گزارش داد که این رویداد ممکن است در اوایل 23 دسامبر برگزار شود.

این اعلامیه یک ماه قبل از اینکه فیوری قرار است در 28 اکتبر در ریاض، قهرمان سابق سنگین وزن UFC، فرانسیس نگانو مبارزه کند، اعلام شد. این واقعیت که فیوری قبل از اینکه با نگانو وارد رینگ شود، برای یک مبارزه دیگر قرارداد امضا می‌کند، پیامی در مورد اینکه فیوری چقدر راحت انتظار دارد که در برابر نگانو کار کند، می‌فرستد.

با این حال نگانو برنامه های دیگری دارد.

نگانو می‌گوید: «نمی‌دانم حداقل تعلیق پزشکی در بوکس چقدر است، اما واقعاً نمی‌دانم که تایسون چگونه می‌تواند در ماه دسامبر بعد از اتفاقاتی که قرار است در (28 اکتبر) رخ دهد مبارزه کند. ارسال شده در X.

حتی اگر نگانو که اولین بازی حرفه‌ای خود در بوکس را انجام داد، این ناراحتی بزرگ را از بین می‌برد، او قهرمان نمی‌شد، زیرا مسابقه 10 راند برنامه‌ریزی شده برای کمربند قهرمانی فیوری در WBC نیست. در آن سناریوی بعید، فیوری می‌تواند به مبارزه بی‌منظور عنوان قهرمانی خود در برابر یوسایک ادامه دهد، اگرچه مطمئناً درخشش خود را از دست می‌دهد.

به نظر می‌رسید که یک مسابقه بین فیوری (33-0-1، 24 KO) و یوسایک، دارنده عنوان قهرمانی IBF، WBA و WBO (21-0، 14 KO) در 29 آوریل انجام شود. با تقسیم کیف پول در یک مسابقه برگشت پیش بینی شده موافقت نمی کنم.

یوسیک که پیروزهای متوالی بر آنتونی جاشوا داشت، از فیوری به میدان رفت و در 26 آگوست از کمربندهای خود در برابر دانیل دوبوا دفاع کرد و او را در راند نهم متوقف کرد.


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا