مسابقات one

“من خیلی بیشتر متمرکز بوده ام” – Kade Ruotolo قول داد تامی لنگکر را در مسابقه مجدد در ONE 165 ارسال کند

“من خیلی بیشتر متمرکز بوده ام” – Kade Ruotolo قول داد تامی لنگکر را در مسابقه مجدد در ONE 165 ارسال کند

“من خیلی بیشتر متمرکز بوده ام” – Kade Ruotolo قول داد تامی لنگکر را در مسابقه مجدد در ONE 165 ارسال کند

Kade Ruotolo Tommy Langaker ONE Fight Night 11 33

“من خیلی بیشتر متمرکز بوده ام” – Kade Ruotolo قول داد تامی لنگکر را در مسابقه مجدد در ONE 165 ارسال کند

Kade Ruotolo Tommy Langaker ONE Fight Night 11 33

قهرمان جهانی ONE Submission سبک وزن کاد روتولو هنوز هم احساس می کند که او با دشمن سابق و رقیب بعدی عنوان جهانی کار ناتمام دارد تامی لنگکر.

این یکشنبه، 28 ژانویه، کمربند مشکی نخبگان BJJ در یک مسابقه مجدد به مصاف هم خواهند رفت. بهترین مبارزه انحرافی ONE در سال 2023 وقتی آنها در رویداد اصلی ملاقات می کنند ONE 165: Superlek در مقابل Takeru.

این مسابقه که قرار است در آریاکه آرنا در توکیو ژاپن برگزار شود، هفت ماه پس از آن برگزار خواهد شد که دارنده عنوان آمریکایی تصمیمی نزدیک و رقابتی در مورد لانگکر برای حفظ موفقیت آمیز طلای خود گرفت.

به نوبه خود، روتولو می گوید که پیروزی در تصمیم گیری مطابق با استانداردهای برتر شخصی او نبود:

“من برنده شدم. با این حال، آن طور که من می خواستم برنده نشدم. می دانید، من قطعاً می خواهم به پایان برسم. و این تقریباً دلیلی است که من این بار بازی برگشت را می پذیرم زیرا می خواهم او را تسلیم کنم.

قهرمان 20 ساله جهان که به طور گسترده به عنوان یکی از برترین شکارچیان تسلیم در ورزش خود در نظر گرفته می شود، دارای 52 درصد امتیاز در طول دوران حرفه ای خود است – یک آمار شگفت انگیز برای ورزشکاری که در بالاترین سطح رقابت می کند.

اما به گفته روتولو، او در بهترین حالت خود به اولین بازی خود مقابل لانگاکر نرفت.

این بار اینطور نیست، زیرا پدیده جوان می گوید که در تمریناتش سنگ تمام گذاشته است:

من هرگز کسی نیستم که هیچ بهانه‌ای بیاورم، اما آخرین اردوی من، به دلایل بیرونی، به جایی نزدیک بود که می‌خواستم به اندازه آمادگی‌ام باشد.

و این بار، من بسیار متمرکزتر بوده‌ام، بسیار گرسنه‌تر بوده‌ام، و این نشان خواهد داد.»

با وجود اینکه او قبلاً یک بار لنگکر را شکست داده است، روتولو بیشتر از همیشه احساس انگیزه می کند، مثل اینکه هنوز چیزی برای اثبات مقابل رقیبش دارد.

کینگ پین سبک وزن گیر اضافه کرد:

دفعه بعد که با هم دعوا کنیم، او را تسلیم خواهم کرد. می دانم که این یک پاسخ ساده است، شاید کمی خسته کننده باشد. اما صادقانه بگویم، این حقیقت صادقانه با خداست.

«و هرکسی را که می‌جنگم و تسلیم نمی‌شوم، تقریباً آن را یک عملکرد ضعیف می‌دانم، حتی اگر مسلط بودم. اگر ارسالی را دریافت نکردم، پس خوشحال نیستم.»

روتولو از سبک مبارزه لانگاکر انتقاد می کند

Kade Ruotolo مطمئن است که می تواند Tommy Langaker را در مسابقه مجدد آنها در ONE 165 ارسال کند، تا حد زیادی به این دلیل که او فکر نمی کند رقیب چیز جدیدی به میز بیاورد.

نروژی از اولین دیدار خود فعال بوده و در مسابقات معتبر جهانی IBJJF No-Gi مدال طلا کسب کرده است.

علیرغم این موفقیت، روتولو معتقد است که لانگاکر در اصل همان گراپلری است که سال گذشته شکست داد:

تامی تقریباً هر بار که وارد رینگ می‌شود همین کار را می‌کند. و من فکر می کنم این چیزی است که باعث می شود برادر من [Tye Ruotolo] و برنامه‌ریزی برای بازی‌های من سخت است زیرا می‌توانستیم مبارزه را به هر سمتی پیش ببریم.”

در حالی که لانگاکر ممکن است به خاطر گارد باز خطرناک و بک‌گیری‌های دقیقش شهرت جهانی داشته باشد، روتولو به‌ویژه تحت تأثیر این رویکرد تک مسیری برای مبارزه قرار نمی‌گیرد.

با توجه به این موضوع، او از سبک رقیب انتقاد کرد:

“[Langaker] فقط به نوعی روی پشتش می ماند و منتظر می ماند تا حریفش درگیر شود و فقط به پاها ببندد. و اگر او این را نفهمد، به نوعی شبیه شکایت و سوال کردن است. و، می دانید، من هرگز در عمرم چنین نبوده ام.»

کالیفرنیایی می گوید که سبک گارد سنگین لانگاکر ممکن است در برابر دشمنان کمتری که از درگیری می ترسند به خوبی عمل کند – اما او یکی از آنها نیست.

برای این منظور، روتولو قول داد که در 28 ژانویه یک رابطه همه جانبه و سریع دیگر برقرار کند:

“من معتقدم که او واقعاً تمایل دارد به همان چیزها برود، و این همان کرانچ گارد K-Gard است و سعی می کند تا پس از آن را پیدا کند. می‌دانی، مردانی هستند که تمایل دارند از او فرار کنند، او سعی می‌کند آن را با زنجیر بازپس بگیرد، و در این کار خوب است.

با این حال، من قصد فرار ندارم. من وارد آتش می شوم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا