جودو

مدنی: سه کمیته اساسی و پایه در فدراسیون جودو داریم/بدنبال یک کار پایه ای و ساختاری هستیم

مدنی: سه کمیته اساسی و پایه در فدراسیون جودو داریم/بدنبال یک کار پایه ای و ساختاری هستیم

رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو گفت: در حال حاضر سه کمیته اساسی و پایه در فدراسیون جودو ایران داریم که برای هر کمیته قرار است از بین ۵ نفر که انتخاب شده اند، یک نفر به عنوان رئیس کمیته انتخاب شود.

رضا مدنی رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون جودو، در مورد تصمیمات اخیر که در جلسه شورای فنی فدراسیون جودو گرفته شده است، اظهار داشت: پیش از این یک خلعی در مورد آموزش و مربیان جودو کشور وجود داشت که به همین دلیل کار آموزش در سطح کشور ک مقدار دچار اخلال شده بود و آموزش متوقف شده بود. ما در جلسه ای که تشکیل شده بود خیلی تلاش کردیم که بتوانیم یک حرکتی را ایجاد کنیم و افراد مورد نظر را برای تصدی این کمیته که کمیته حساسی است انتخاب کنیم.

وی در ادامه افزود: ما در جلسه کمیته فنی،افراد خبره و سرشناس را برای هر کمیته شناسایی و عملکر آنها را بررسی کردیم و‌در نهایت ۲۰ نفر را در هر کمیته پیدا کردیم و از بین این ۲۰ نفر بر اساس اولویت و رای مخفی اعضا حاضر در کمیته فنی در نهایت ۵ نفر انتخاب شدند. این نفرات قرار است رزومه و برنامه خود را برای این مسولیت ارائه دهند و در جلسه شورای فنی با حضور رئیس فدراسیون برنامه ارائه شده از سوی این نفرات بررسی شود.

رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو در ادامه، گفت: در حال حاضر سه کمیته اساسی و پایه در فدراسیون جودو ایران داریم که برای هر کمیته قرار است از بین ۵ نفر که انتخاب شده اند، یک نفر به عنوان رئیس کمیته انتخاب شود. به هر حال امیدوارم که این روش صحیح باشد، اگر فدراسیون در این کمیته ها فعال باشد، یک کار ساختاری و پایه ای در فدراسیون جودو شکل خواهد گرفت.

مدنی در ادامه افزود: رئیس فدراسیون نیز با ما همکاری داشت و اختیارات لازم را به ما داده است. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد. آرش میراسماعیلی نیز در این جلسه مثل سایر نفرات یک رای داشت. به هر حال برای رسیدن به هدف اختلاف نظر در همه جا وجود دارد، اما اینکه در نهایت یک تصمیم خوب با خردجمعی گرفته شود؛ مهم است. اگر بتوانیم این کمیته ها را سر و سامان دهیم، موفقیت های خوبی خواهیم داشت.

رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو در پایان، خاطرنشان کرد: جودو یک ورزش زود بازده نیست، مسوولان ورزش کشور هم باید این موضوع را بدانند که اگر بخواهیم از این طریق به مدال برسیم، آنها ضمن حمایت های لازم باید این فرصت و زمان را به فدراسیون جودو برای رسیدن به موفقیت بدهند.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا