ووشو

کامبت گیمز ۲۰۲۳ – ریاض؛ ضرب دومین طلای کاروان ایران و ووشو توسط محمدرضا ریگی

کامبت گیمز ۲۰۲۳ – ریاض؛ ضرب دومین طلای کاروان ایران و ووشو توسط محمدرضا ریگی

کامبت گیمز ۲۰۲۳ - ریاض؛ ضرب دومین طلای کاروان ایران و ووشو توسط محمدرضا ریگی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با ۷ ورزشکار (شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو) صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه جهت حضور در این پیکارها عازم ریاض شد.

بر همین اساس در روز دوم مسابقات ساندای این بازی‎ها (یکشنبه ۳۰ مهرماه)، محمدرضا ریگی نماینده وزن ۸۵- کیلوگرم کشورمان در دیدار نهایی این وزن به مصاف “اشرف محمد” از مصر رفت و ضمن کسب برتری در دو راند متوالی به مدال طلا سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» دست یافت.

پیش از این مدال نیز، شهربانو منصوریان در وزن ۷۰- کیلوگرم ساندا زنان به مدال طلا، محمدمهدی رضایی در وزن ۷۰- کیلوگرم ساندا مردان به مدال نقره، زهرا کیانی در بسته “جین‌شو-چیانگ‌شو” به مدال نقره، سامان احمدی در فرم “چانگ‌چوان” به مدال نقره و حانیه رجبی در بسته “نان چوان – نن دائو” به مدال برنز دست یافته بودند.

با مدال طلای محمدرضا ریگی جمع مدال‌های کاروان کشورمان در سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» به ۶ عدد شامل ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز رسید که تمامی مدال‌های کاروان ایران تا بدین لحظه را ووشو کسب کرده است.

فدراسیون ووشو کشورمان با توجه به اعلام نهایی فدراسیون بین‌المللی ووشو با ۷ ورزشکار از ۷ فرصت ممکن در این پیکارها شرکت می‌کند. تیم ووشو ایران در بخش ساندا مردان و زنان با ۳ نماینده به نام‌های شهربانو منصوریان، محمدمهدی رضایی و محمدرضا ریگی در این پیکارها شرکت کرده است. در بخش تالو نیز حانیه رجبی، زهرا کیانی، شاهین بنی طالبی و سامان احمدی نمایندگان ایران در این بخش بودند.

انتهای پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا