ووشو

بازی‌های آسیایی هانگژو؛ ووشوکاران حریفان خود را شناختند

بازی‌های آسیایی هانگژو؛ ووشوکاران حریفان خود را شناختند

بازی‌های آسیایی هانگژو؛ ووشوکاران حریفان خود را شناختند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، آئین قرعه‌کشی رقابت‌های ووشو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که به میزبانی هانگژو چین پیگیری می‌شود، ظهر امروز (شنبه – یکم مهرماه) برگزار شد و طی آن ووشوکاران ایران در بخش ساندا(مبارزه) حریفان خود را شناختند.

تیم ووشو کشورمان در بخش ساندا با ۶ نماینده شامل ۴ مرد و ۲ زن در این پیکارها حضور دارد.

امیر اوجاقی سرمربی و علی دهقان مربی تیم ساندا مردان هستند و در بخش زنان نیز راضیه طهماسبی به عنوان سرمربی هدایت تیم را بر عهده دارد. امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو کشورمان نیز، تیم را همراهی می‌کند.

قرعه نمایندگان ایران بدین شرح است:

۵۲- کیلوگرم زنان:
الهه منصوریان در گام نخست به مصاف “الینا چائودهاری” از نپال می‌رود و در صورت برتری در این دیدار در مرحله بعدی با “سامرن التاف” از پاکستان دیدار خواهد داشت.

۶۰-کیلوگرم زنان:
شهربانو منصوریان در دیدار نخست با“گوزل رحمدوفا” از ترکمنستان پیکار می‌کند و در صورت کسب برتری در این مبارزه باید به مصاف برنده دیدار چین و تایپه برود.

در بخش مردان و در وزن ۶۰- کیلوگرم:
شجاع پناهی در مرحله نخست باید به مصاف “یوسف احمد” از یمن برود. نماینده کشورمان در صورت کسب برتری باید با برنده پیکار نپال و قرقیزستان دیدار کند.

۶۵- کیلوگرم مردان:
افشین سلیمی در مرحله نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده است. وی در گام دوم این پیکارها باید با برنده رقابت نمایندگان سریلانکا و ویتنام دیدار کند.

۷۰- کیلوگرم مردان:
محسن محمد سیفی در گام نخست به مصاف “گیچئول سونگ” از کره‌جنوبی می‌رود. وی در صورت برتری باید با نماینده ترکمنستان پیکار کند.

۷۵-کیلوگرم مردان:
یوسف صبری در مرحله اول به مصاف “شوخزود تاشپولاتوف” از قزاقستان برود. در صورت برتری به مصاف ورزشکاری از ازبکستان می‌رود.

در بخش تالو (اجرای فرم) تیم ملیکشورمان با ۷ نماینده شامل ۴ مرد و ۳ زن در این پیکارها حضور دارد. هدایت تیم ملی تالو مردان بر عهده فرشاد عربی و محبوبه کریمی نیز سرمربی تیم تالو زنان است.

در مراسم امروز نیز نوبت اجرای فرم تالوکاران مشخص شد.

دکتر امیرعباس لشگری به عنوان کمیته پزشکی فدراسیون ایران و نیز عباس شیبک سرمربی ایرانی تیم ملی سریلانکا در مراسم قرعه‌کشی حضور داشتند.

رقابت‌های ووشو بازی‌های آسیایی هانگژو از دوم مهر آغاز می‌شود.

انتهای پیام


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا