دسته بندی نشده

سؤالات بزرگ بعد از UFC 293: اسرائیل آدسانیا در مرحله بعد چه باید بکند؟ ناراحتی شان استریکلند برای عنوان قهرمانی میان وزن چقدر بود؟ پرداختن به این سوال و دیگر خطوط داستانی پس از اکشن آخر هفته.

سوالات بزرگ بعد از UFC 293: اسرائیل آدسانیا در مرحله بعد چه باید بکند؟

شان استریکلند قهرمان UFC است. صفحه نمایش خود را تنظیم نکنید. این اشتباه تایپی نیست.

روز شنبه، استریکلند مورد علاقه شدید را از سلطنت خلع کرد اسرائیل آدسانیا آدسانیا یکی از بزرگترین مبارزان میان وزنی است که تا کنون به هشت ضلعی قدم گذاشته است. استریکلند در وهله اول یک کارشناس حرفه ای بوده است. اما این اتفاقی نبود. استریکلند قطبی در یک مسابقه یک طرفه پیروز شد تا کمربند را به دست آورد.

اگرچه پیش بینی MMA دشوار است، اما پیروزی استریکلند مقابل آدسانیا یکی از بزرگترین ناراحتی ها در تاریخ قهرمانی UFC است.

این پیروزی در کجای تاریخچه داستان قهرمانی UFC قرار دارد؟ این چه معنایی برای دسته میانی وزن UFC و آینده آن دارد؟ و مراحل بعدی آدسانیا چطور؟

برت اوکاموتو، مارک ریموندی و جف واگنهایم به این پرسش‌ها و موارد دیگر پاسخ می‌دهند، زیرا ما همچنین منتظر Noche UFC شنبه آینده در لاس وگاس هستیم.

ریموندی: یه جورایی واقعی موردی هست که باید درست بشه بزرگترین ناراحتی های دیگر — مت سرا بر فراز ژرژ سنت پیر، هالی هولم بر فراز روندا روسی، جولیانا پنیا بر فراز آماندا نونس — همه در پایان بودند. استریکلند یک پیروزی جامع و متفق القول بود. این یک مبارزه نزدیک به هیچ وجه نبود. او در راند اول به شدت به آدسانیا صدمه زد و سپس در اکثر راندها از او پیشی گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا