کاراته

کومیته تیمی بانوان ایران فینالیست قهرمانی آسیا شد

كوميته تيمي بانوان ايران با چهار پيروزي پياپي راهي فينال مسابقات قهرماني آسيا كاراته ۲۰۲۳ شدند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، روز پایانی نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ از صبح امروز در ملاکا مالزی آغاز شد و آتوسا گلشادنژاد، مبینا حیدری، لیلابرجعلی و مبینا کاویانی اعضای کومیته تیمی ایران با چهار پیروزی پیاپی مقتدرانه راهی فینال این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

در اولین مسابقه تیم ایران با تیم تایلند، مبینا کاویانی اولین دیدار خودش را ۲ بر ۲ مساوی شد، مبینا حیدری در دومین مسابقه، در حالی که ۳ بر صفر از حریف جلو بود مصدوم شد و داور حریف تایلندی را پیروز کرد. آتوسا گلشاد نژاد در سومین مسابقه نیز موفق شد با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی برسد و با این پیروزی نتیجه این دو رقابت مساوی شد. پس از مساوی شدن گلشاد نژاد مجدد به رقابت پرداخت که ۵ بر صفر پیروز این مسابقه شد.

در دومین رقابت، تیم ایران مقابل تیم ازبکستان قرار گرفت که گلشاد نژاد در اولین مسابقه با نتیجه ۶ بر یک و دومین رقابت نیز لیلا برجعلی با نتیجه ۶ بر ۲ پیروز شدند تا با دو پیروزی راهی دیدار سوم شدند.

در سومین مسابقه، نمایندگان کشورمان مقابل تیم ژاپن قرار گرفتند گلشاد نژاد با نتیجه ۲ بر صفر پیروز این رقابت شد و برجعلی با نتیجه دو بر صفر نتیجه را واگذار کرد، در سومین مسابقه کاویانی به روی تاتامی رفت و موفق شد با نتیجه ۷ بر ۴ مقابل حریف ژاپنی به‌ پیروزی برسد و تیم ایران راهی دیدار نیمه نهایی شد.

در دیدار نیمه نهایی ملی پوشان بانوان کاراته ایران مقابل تیم چین تایپه قرار گرفتند که آتوسا گلشاد نژاد با نتیجه ۵ بر صفر و لیلا برجعلی نیز با نتیجه ۸ بر صفر مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند و تیم ملی بانوان کاراته ایران مقتدرانه‌ راهی فینال این مسابقات شدند.

مسابقات فینال کومیته تیمی بانوان از ساعت ۱۲ به وقت ایران آغاز می شود که نمایندگان کاراته کشورمان برای کسب نشان طلا به روی تاتامی خواهند رفت.

دومین‌ دوره مسابقات پاراکاراته و نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳، از جمعه ۳۰ تیر در ملاکا مالزی آغاز و تا پایان (امروز) یکشنبه یک مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا