ووشو

سازه خانه ووشو "برای امید" بشاگرد نصب شد/تحقق یک وعده

سازه خانه ووشو “برای امید” بشاگرد نصب شد/تحقق یک وعده

سازه خانه ووشو

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، پیشتر امیر صدیقى رئیس فدراسیون ووشو جمهورى اسلامى ایران در دى‌ماه ۱۳۹۹ با سفر به منطقه بشاگرد واقع در شرق استان هرمزگان ضمن دیدار با ووشوکاران سندرک و بشاگرد از محل تمرین سانداکاران گافر و پارامون در روستای دوگنویر دیدن کرد.

در همان سفر نیز امیرصدیقی به صورت رسمی اعلام کرد؛ در صورتى که قطعه زمینى را در “گافر” به ووشو اختصاص داده شود با دعوت از خیرین و گروه‌هاى جهادى نسبت به ساخت یک سالن سقف کوتاه در این منطقه محروم اقدام خواهد شد و امروز پس از حدود ۳ سال از آن سفر، این وعده محقق شد؛ آن هم در وضعیت بسیار سخت مالی و سرشار از کم لطفی‌های که مسئولان وقت در دو سال گذشته به فدراسیون ووشو گذشت.

امروز یک سازه مدرن و مستحکم با قطر ۱۲ متر، مناسب و سازگار با شرایط آب و هوایی روستای دوگنویر بشاگرد همچون سازه هاییی که نمونه‌های آن در جام‌جهانی فوتبال قطر در این مکان احداث شد و مقرر شد نسبت به تجهیز آن با وسایل مورد نیاز هنرجویان در زمان کوتاه نیز اقدام گردد.

در همین راستا امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو گفت: با توجه به علاقه زیادی که بچه‌های آنجا به ووشو پیدا کردند، تصمیم گرفتیم کاری بکنیم که ماندگار شود. متأسفانه در منطقه گافر و پارامون بشاگرد هیچ سالن ورزشی وجود نداشت. در خمینی‌شهر و سردشت که در آن منطقه بود شاید سالن‌های خوبی ساخته شده بود، اما این شهر با روستا‌های گافر و پارامون نزدیک به چهار ساعت فاصله داشت و واقعاً گافر و پارامون دور‌ترین منطقه بشاگرد است. روستای دوگنویر در این منطقه آدم‌های بسیار شریفی بودند و با رئیس شورای این روستا صحبت کردیم و ایشان هم بسیار کمک کردند و یک زمین را برای احداث این سالن در نظر گرفتند، وقتی به تهران برگشتیم با گروهی از بچه‌های طراح و معمار هم صحبت کردیم. ما در فدراسیون ووشو به دنبال این بودیم فضایی که قرار است بچه‌ها تمرین کنند یک فضای مناسب برای حضور قهرمانان آینده ووشو باشد و شأن بچه‌ها و مربیان رعایت شود.

وی ادامه داد: خدا را شاکرم که بار دیگر لطفش شامل حال ما شد و توانستیم در راستای مسئولیت اجتماعی، فعالیت‌های انسان‌دوستانه و کمک‌های مومنانه، به قول خود وفا کنیم و خانه “ووشو برای امید” را در روستای دوگنویر بشاگرد احداث کنیم. از همه عزیزانی که در این مسیر ما را یاری کردند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا