تکواندو

به مناسبت سی امین سالگرد حضور تکواندو در المپیک؛ تشریح برنامه های آتی تکواندو توسط رئیس فدراسیون جهانی

به مناسبت سی امین سالگرد حضور تکواندو در المپیک؛
                                                    تشریح برنامه های آتی تکواندو توسط رئیس فدراسیون جهانی


تشریح برنامه های آتی تکواندو توسط رئیس فدراسیون جهانی

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با نزدیک شدن به سال نو میلادی از برنامه های این اتحادیه برای سال پیش رو، رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چو جونگ وون رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با فرارسیدن سال 2024 میلادی در گفتگو با خبرگزاری «یونهاپ» کره جنوبی از برنامه های WT در سال آینده سخن گفت.

دکتر چو در این باره گفت: تکواندو در سال 2024 سی امین سال حضور خود در المیک را جشن می گیرد و مطمئنا نوآوری در تکواندو ادامه خواهد داشت. تکواندو در المپیک 2000 سیدنی (از طریق کمیته اجرایی کمیته بین المللی المپیک در سال 1994) به یک ورزش رسمی در این آوردگاه تبدیل شد و یک بار در آستانه حذف بود اما به مرور زمان با اصلاحات و تغییرات نهایتا در تقویم اجرایی کمیته بین المللی المپیک (IOC) گنجانده شد و خود را به عنوان یک ورزش اصلی به جهانیان شناساند.

وی ادامه داد: تکواندو در سال 2024  و سی امین سالگرد رسمی شدن اش در المپیک دست از تلاش برنمی دارد و به تغییرات و نوآوری ادامه می دهد. ما از هوش مصنوعی (AI) استفاده خواهیم کرد و مسابقات میکس تیمی در رویدادی مانند المپیک را گسترش خواهیم داد. قطعا در این سال در کنار پاریس برای المپیک 2028 لس آنجلس آماده خواهیم شد.

دکتر چو در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد: تکواندو یک سیستم مجازی و شبیه‌سازی شده در مسابقات المپیک با عنوان E-Sports Series که توسط IOC در ماه ژوئن 2023 برگزار شد را معرفی کرد تا یک تجربه ورزشی منحصر به فرد ارائه دهد و همچنین پروژه‌های مختلفی همچون کمپ پناهندگان و تکواندو ساحلی را راه‌اندازی کرد که با بازخورد بسیار خوبی همراه بود.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا