مسابقات one

پس از اولین بازی MMA، والتر گونکالوز مشتاق از سرگیری تلاش برای طلای موی تای در ONE Fight Night 17 است.

پس از اولین بازی MMA، والتر گونکالوز مشتاق از سرگیری تلاش برای طلای موی تای در ONE Fight Night 17 است.

پس از اولین بازی MMA، والتر گونکالوز مشتاق از سرگیری تلاش برای طلای موی تای در ONE Fight Night 17 است.

Walter Goncalves Banma Duoji ONE Fight Night 12 1

پس از اولین بازی MMA، والتر گونکالوز مشتاق از سرگیری تلاش برای طلای موی تای در ONE Fight Night 17 است.

Walter Goncalves Banma Duoji ONE Fight Night 12 1

موفقیت در هنرهای رزمی ترکیبی هنوز یک هدف است والتر “دست های آهنی” گونکالوز، اما ابتدا، او می خواهد به عنوان قهرمانی جهانی موی تای ONE Flyweight ادامه دهد.

مهاجم برزیلی پس از انجام اولین بازی خود در MMA در ماه جولای، با شور و اشتیاق دوباره به “هنر هشت اندام” بازخواهد گشت. ONE Fight Night 17: Kryklia vs. Roberts در Prime Video در 8 دسامبر، با دانستن پیروزی بر انگلیس جیکوب اسمیت او را به آن هدف نزدیک تر می کند.

با وجود باختش به بانما دوجی تحت قوانین MMA در ONE Fight Night 12گونکالوز از این تجربه منصرف نشد. این بازیکن 25 ساله عاشق رقابت در این ورزش همه جانبه بود و مصمم است که برای آزمایش خود در آینده بازخواهد گشت.

او صحبت کرد onefc.com قبل از مسابقه اش با اسمیت:

از آنجایی که این اولین مبارزه ام ام ای من بود، احساس باورنکردنی بود. هیچ راهی برای توصیف آن وجود ندارد. فقط می‌دانم که می‌خواهم بیشتر در MMA بجنگم و برای این کار خیلی بیشتر تمرین خواهم کرد. یک روز می خواهم قهرمان MMA جهان شوم.

«فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید [in the fight]. او آن روز از من بهتر بود زیرا در MMA بسیار با تجربه تر از من است. اما این اصلاً من را ناامید نکرد. این فقط باعث شد که بخواهم بیشتر رویایم را دنبال کنم.»

به عنوان مدعی رتبه دوم در بخش موی تای ONE، گونکالوز در حال حاضر در میان رده های برتر قرار دارد. بنابراین، در حالی که او هنرهای رزمی ترکیبی را رها نمی کند، مشتاق است تا برای کسب طلا در دنیای مهیج رقابت کند.

نماینده سی تی بلکتای هم هست انگیزه اش میل به حمایت از خانواده اش استو هر چه زودتر بتواند به اوج ورزش خود برسد، زودتر می تواند آن را به واقعیت تبدیل کند.

Goncalves پیشنهاد داد:

می‌خواهم به هدفم برسم که قهرمان موی تای جهان شوم. احساس می‌کنم این چیزی است که به من نزدیک‌تر است، زیرا در آنجا بیشتر احساس اعتماد به نفس و راحتی می‌کنم.

“امیدوارم بتوانم رویای خود را برای تبدیل شدن به قهرمان جهانی ONE Championship محقق کنم و سپس بتوانم برای خانواده ام خانه بخرم.”

گونکالوز فکر می‌کند سرعت کلید مقابل اسمیت است

والتر گونکالوز می‌داند که جیکوب اسمیت در مسابقه پرایم‌تایم آمریکا در ۸ دسامبر آزمون سختی خواهد داشت.

هر دو مرد مسافتی را با قهرمان جهانی موی تای ONE Flyweight طی کرده اند رودتانگ جیتموانگنونو گونکالوز تحت تأثیر نمایش شجاعانه اسمیت قرار گرفت.

پس از تماشای آن نبرد، «دست‌های آهنین» ایده خوبی در مورد آنچه حریف آینده‌اش به رینگ می‌آورد به دست آورد و انتظار دارد اسمیت در بانکوک، تایلند به شدت به سمت او بیاید:

من مبارزه جیکوب اسمیت مقابل رودتانگ را تماشا کردم و دیدم که او مرد قوی‌ای است، همیشه جلو می‌رود، هر جا ضربه می‌زند، حریفش را صدمه می‌زند، و همچنین ضربه‌های خوبی می‌زند.

من معتقدم که نقطه قوت او ضربات و مشت هایش است.

با وجود احترامی که برای قدرت و شدت اسمیت دارد، گونکالوز متقاعد نشده است که این مرد انگلیسی به اندازه کافی سریع است که بتواند او را بگیرد.

در واقع، این برزیلی فکر می‌کند سرعت او تفاوت را ایجاد می‌کند و به او اجازه می‌دهد تا با ضربات ضربه‌ای به گل برسد، زیرا او به دنبال پاداش عملکرد 50000 دلاری است.

گونکالوس افزود:

من فکر می کنم نقطه ضعف او سرعتش است. فکر می کنم او در حالت ایستاده خیلی می جنگد و من سریعتر از او هستم. بنابراین، من فکر می کنم این می تواند مسیر خوبی برای کشف در این مبارزه باشد. معتقدم بازی خوبی برای من خواهد بود.

علاوه بر چابکی ام، معتقدم که قدرت ضرباتم در این مبارزه به نفع من تفاوت ایجاد می کند.

من سعی خواهم کرد شکاف های موجود در بازی او را کشف کنم. نمی‌دانم چگونه بازی خواهد کرد، اما واقعا امیدوارم بتوانم یک پیروزی حذفی به دست بیاورم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا