تکواندو

برنز کیانی در گرندپری چین قطعی شد


برنز کیانی در گرندپری چین قطعی شد

ناهید کیانی با راهیابی به مرحله نیمه نهایی وزن 57- کیلوگرم رقابت های گرندپری چین، نشان برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،سومین مرحله از مسابقات گرندپری در سال 2023 صبح امروز سه شنبه هجدهم مهرماه به میزبانی چین در سالن «شانگسی» شهر تائویان آغاز شد. در روز نخست تیم کشورمان سه نماینده در 58- کیلوگرم آقایان و 57- کیلوگرم بانوان داشت که تنها ناهید کیانی موفق شد با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کند. 

در وزن 57- کیلوگرم، ناهید کیانی پس از یک دور استراحت، «فیث دایلون» از آمریکا را 2 بر یک از پیش رو برداشت و سپس  در پیکار با «چیا لینگ لو» دارنده مدال برنز المپیک، دو مدال دو نقره جهان و نقره بازیهای آسیایی از چین تایپه به روی شیاپ چانگ رفت و 2 بر یک پیروز شد و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی نشان برنز خود را قطعی کرد. ناهید در این مرحله باید با «تاتیانا مینینا» عنوان دار جهان و المپیک از کشور روسیه که با پرچم فدراسیون جهانی تکواندو شرکت کرده است، رو به رو شود.

اما در وزن 58- کیلوگرم، مهدی حاجی موسایی ابتدا «شریف سلیم» از مجارستان را 2 بر صفر از پیش روی برداشت و سپس مقابل «تائه جون پارک» از کره جنوبی قرار گرفت و در یک دیدار نزدیک 2 بر یک بازی را واگذار کرد و حذف شد.

در همین وزن ابوالفضل زندی برابر «جوزپ تسکیرا» از کرواسی به میدان رفت و «محمد خلیل جندوبی» عنواندار جهان و گرنداسلم قرار گرفت و نهایتا در یک دیدار نزدیک 2 بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

این مسابقات تا روز پنجشنبه 20 مهرماه در چین ادامه دارد. 


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا