مسابقات one

ONE Fight Night 17: Kryklia Vs. تست وزن و هیدراتاسیون رابرتز

ONE Fight Night 17: Kryklia Vs.  تست وزن و هیدراتاسیون رابرتز

ONE Fight Night 17: Kryklia Vs. تست وزن و هیدراتاسیون رابرتز

رومن کریکلیا با کمربند جایزه بزرگ جهانی کیک بوکسینگ ONE در ONE 163

ONE Fight Night 17: Kryklia Vs. تست وزن و هیدراتاسیون رابرتز

رومن کریکلیا با کمربند جایزه بزرگ جهانی کیک بوکسینگ ONE در ONE 163

بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان این جمعه، 8 دسامبر در پرایم تایم ایالات متحده بازگشته است، اما ابتدا، ورزشکاران باید همه چیز را در کنفرانس رسمی اعلام کنند. ONE Fight Night 17: Kryklia vs. Roberts در Prime Video تست وزن و هیدراتاسیون

هر رقیب در کارت تمام موی تای باید برای وزن گیری روی ترازو قدم بگذارد و یک نمونه هیدراتاسیون ارائه دهد تا مطمئن شود که برای رقابت در ورزشگاه نمادین بوکس لومپین در بانکوک، تایلند مناسب هستند.

طرفداران می توانند با تنظیم ویدیوی زیر که از ساعت 8 صبح به وقت ET/5 صبح به وقت PT این پنج شنبه، 7 دسامبر آغاز می شود، این روند را به صورت زنده تماشا کنند.

در رویداد اصلی، یک قهرمان سبک وزن سبک کیک بوکسینگ جهان رومن کریکلیا به دنبال ادامه خواهد بود اجرای غالب او هنگامی که او با قهرمان جهانی موی تای WBC روبرو می شود الکس “وایکینگ” رابرتز برای افتتاحیه عنوان جهانی موی تای ONE Heavyweight.

کریکلیا با برنده شدن کمربند نقره ای کیک بوکسینگ جهانی ONE Heavyweight Kickboxing World Grand Prix مهارت خود را در کلاس وزن ثابت کرد، اما او با یک متخصص در “هنر هشت اندام” روبرو خواهد شد زیرا او برای طلای دو ورزش هدف دارد.

همچنین روی کارت، پدیده آمریکایی لوک “آشپز” لسی اولین بازی خود را در برابر مدعی موی تای رتبه 4 پر وزن انجام خواهد داد “اسموکین” جو ناتاووت، در حالی که #3 رتبه بندی وزن باطل Saemapetch Fairtex با بازیکن تازه وارد شکست ناپذیر دیدار خواهد کرد محمد یونس رباح.

قبل از آن هیچ کمبودی در نبردهای هیجان‌انگیز وجود ندارد، زیرا وزن مگس رده‌بندی شماره 2 است والتر “دست های آهنی” گونکالوز نبردها جیکوب اسمیت و اعجوبه 17 ساله جوهان “جوجو” غزالی اولین حضور در پرایم تایم آمریکا را در برابر رقیب سابق ONE World Title انجام داد ادگار تابارس.

ترکیب کامل ONE Fight Night 17: Kryklia vs. Roberts را در Prime Video، که این جمعه در ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی/5 بعد از ظهر به وقت محلی آغاز می‌شود، ببینید.

Fight Card For ONE Fight Night 17

  • رومن کریکلیا در مقابل الکس رابرتز (یک عنوان قهرمانی جهانی موی تای سنگین وزن)
  • Jo Nattawut vs Luke Lessei (موای تای – وزن پر)
  • Saemapetch Fairtex vs Mohamed Younes Rabah (موی تای – وزن 150 پوندی)
  • دیمیتری منشیکوف در مقابل موهسین چافی (موی تای – سبک وزن)
  • والتر گونکالوز در مقابل جیکوب اسمیت (موی تای – وزن مگس)
  • ادگار تابارس در برابر یوهان غزالی (موی تای – فلای وزن)
  • نگوین تران دوی نهات در مقابل دنیس پوریک (موای تای – وزن پرواز)
  • Thongpoon PK Saenchai vs Ellis Badr Barboza (موای تای – وزن 120 پوندی)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا