تکواندو

مقانلو: چین از امتیاز میزبانی بازی های آسیایی نهایت استفاده را برد


مقانلو: چین از امتیاز میزبانی بازی های آسیایی نهایت استفاده را برد

سرمربی تیم ملی تکواندو آقایان گفت: اینکه تیمی با معدل سنی پایین و بسیار جوان آوردم شکی نیست و از آن دفاع می کنم ولی نمی دانم چرا در مسابقات مهم همه امتیازات به نمایندگان میزبان ختم می شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو آقایان در خصوص اتمام رقابت های تکواندو در بازی های آسیایی هانگژو با آخرین مدال آرین سلیمی عنوان کرد: همه دیدند در مسابقه فینال آرین بارها ضربه زد و امتیاز گرفت و داوران پاک کردند. همین داور وسط عربستانی در مسابقه مهران هم همین اشتباه را کرد و بی دلیل به بچه ها اخطار می داد واقعا تعجب می کنم.

وی افزود:  اینها فینال بازی قبل بانوان بین چین و کره جنوبی را هم نماینده کره جنوبی را بازاندند.  به هر حال میزبانند و از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را می برند.

وی ادامه داد: میزبان در چند جا ضعیف عمل کرد یکی اینکه میزبان مکان خوبی را برای رقابتهای تکواندو انتخاب نکرد و مهمتر اینکه بسیاری از مربیان جدای از مسافت زیاد به انتخاب داوران هم اعتراض داشتند و عنوان می کردند برخی داوران الان دو سال است در هیچ رویدادی نبودند چطور ممکن است برای چنین مسابقه مهمی آنهم در سطح جهانی انتخاب شوند.

سرمربی تیم ملی تکواندو خاطر نشان کرد: حقمان طلا بود اما داوران نگذاشتند ولی اصلا از عملکرد بچه ها ناراضی نیستم آنها با تمام وجود مبارزه کردند و اصلا پا پس نکشیدند بخاطر همین از این به بعد به رقابت های گرند پری فکر می کنیم که در پیش داریم ولی این نوع داوری‌ها به تکواندو صدمه خواهد زد.

مقانلو در خاتمه گفت: اهمیت کسب امتیاز این رقابت‌ها و در پیش بودن مسابقات کسب سهمیه باعث شد تا کشورها با بهترین های خود بیایند ولی در میان این همه قهرمان المپیک و جهان و رنکینگ دار عملکرد تیم ملی پسران رضایت بخش بود و به بچه ها خدا قوت می گویم.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا