جودو

درخواست یک ملی‌پوش از مسوولان ورزش: زمان حمایت از فدراسیون جودو فرا رسیده است

درخواست یک ملی‌پوش از مسوولان ورزش: زمان حمایت از فدراسیون جودو فرا رسیده است

ملی پوش وزن ۸۱- کیلوگرم جودو گفت: زمان حمایت مسوولان از جودو فرا رسیده و آنها باید به فدراسیون کمک کنند تا ما بتوانیم در مسابقات پیش رو موفق شویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مهدی فتحی پور نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی جودو مردان ایران در واکنش به این سوال که شرایط اردوی تیم ملی جودو پیش از اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو چطور است، گفت: از امروز(شنبه چهارم مردادماه)پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو جهت اعزام به بازیهای آسیایی آغاز شده است، همه نفرات حاضر در اردو شبانه روز تمرین میکنیم تا در مسابقات پیش رو موفق باشیم. اواخر شهریور ماه پایان چهارسال تعلیق جودو ایران است و در واقع مسیر جدیدی به روی ما در مسابقات بین المللی بازخواهد شد. درست است که ما چهار سال تعلیق بودیم اما این دلیل نمیشود ما در تمرینات و مسابقات پیش رو کم کاری کنیم، اتفاقاتی که طی این مدت رخ داد تلخ بود اما در آستانه پایان تعلیق هستیم و جودو دنیا به ما خوش آمدگویی میکند و باید از امروز تلاش هایمان چندین برابر کنیم.

وی در ادامه افزود: ما از لحاظ حریف تمرینی با مشکل روبرو هستیم، به هرحال قرار است راهی بازیهای آسیایی شویم و حریف تمرینی های ما باید در سطح بالا باشند و برای مبارزه کردن با حریفان سطح اول دنیا در هانگژو باید حریف تمرینی های خوبی داشته باشیم. در هر صورت با تلاش های فراوانی که رییس فدراسیون جودو طی این چند سال داشت ما توانستیم در مسابقات بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، حضور در تورنمنت های مختلف روسیه، عراق و تاجیکستان حضور پیدا کنیم و این مسائل باعث شد تا جودو ایران زنده و سرپا باشد. ما تعلیق بودیم، اما با تلاش مسوولان فدراسیون توانستیم در مسابقات مختلف حضور داشته باشیم و این اتفاق مهمی بود که برای جودو ایران رقم خورد.

دارنده نشان برنز تیمی مسابقات بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در پاسخ به این سوال که پس از پایان چهار سال تعلیق  چه درخواستی از مسوولان ورزش دارید، خاطرنشان کرد: ما شبانه روز در اردوهای تیم ملی حضور داریم، انتظار ما از مسوولان ورزش کشورمان این است که نگاه ویژه ای به جودو ایران داشته باشند، جودو ایران چهار سال برای آرمان های کشورمان جنگید و تعلیق بود و حالا زمان آن رسیده که مسوولان ورزش؛ جودو ایران را حمایت کنند. آیا با شرایط ویژه ای که ما بخاطر تعلیق داریم، نباید پیش از اعزام تیم ملی جودو به بازیهای آسیایی مسوولان از اردوهای ما بازدید داشته باشند؟ ما نیاز به حمایت ویژه مسوولان ورزش داریم هم از لحاظ مادی و هم از لحاظ معنوی، جودو ایران واقعا مظلوم واقع شده و باید به این رشته المپیکی توجه ویژه ای شود.

فتحی پور در پایان صحبت های خود عنوان کرد: تقریبا یک ماه تا بازیهای آسیایی هانگژو زمان باقی مانده است، ما چهارسال تعلیق بودیم و حالا قرار است پس از چهار سال در یک رویداد رسمی حضور پیدا کنیم، انتظار کسب مدال از جودو ایران به هیچ عنوان منطقی نیست چرا که همه دنیا شرایط جودو ایران را میدانند، اما برای اینکه جودو بتواند از زمین بلند شود باید حمایت های ویژه ای از این فدراسیون شود. ما نیاز به اردوی مشترک قبل از اعزام به بازیهای آسیایی داریم، جودو متفاوت تر از سایر فدراسیون ها است چرا که پای آرمان های خود ایستاده و حالا زمان حمایت مسوولان ورزش است آنها باید از لحاظ مالی این فدراسیون را حمایت کنند تا ما بتوانیم برای موفقیت در مسابقات پیش رو، در اردوهای مشترک و مسابقات مختلف حضور پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا