جودو

بازدید میراسماعیلی از تمرینات تیم ملی جودو ناشنوایان

بازدید میراسماعیلی از تمرینات تیم ملی جودو ناشنوایان

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو امروز یک شنبه از تمرینات تیم ملی جودو ناشنوایان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو امروز یک شنبه دهم دی ماه با حضور در فدراسیون ورزش های ناشنوایان با علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد و از تمرینات تیم ملی جودو ناشنوایان بازدید به عمل آورد.

در این بازدید، میراسماعیلی از زحمات و همکاری های خسروی سرپرست فدراسیون در جهت رشد و توسعه ورزش جودو تقدیر و تشکر کردند و برای ورزشکاران این رشته در میادین بین المللی و کسب مدال های خوشرنگ آرزوی موفقیت داشتند.

در ادامه این بازدید، خسروی از میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو به خاطر حضور و حمایت جدی از جودوکاران ناشنوای کشورمان قدرانی و تشکر کرد و‌ انجمن جودو ناشنوایان را یکی از بهترین انجمن های ورزشی این فدراسیون دانست و برای ورزشکاران این رشته آرزوی موفقیت و سربلندی در میادین جهانی را خواستار شد.

سرپرست فدراسیون در خلال این بازدید به پیام کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در خصوص تحول جدی در آئین نامه ورزش کشور در آینده نزدیک اشاره داشت و عنوان شد که پاداش قهرمانان ناشنوایان با سایر ورزشکاران سالم برابر دیده خواهد شد.

در پایان این دیدار، مهدی درخشنده رئیس انجمن جودو ناشنوایان، اظهار داشت: امیدوارم با تمرینات مثمرثمر و جدی تر شاهد حضور پرقدرت جودوکاران ناشنوا در میادین جهانی باشیم.

وی برپایی اردوهای آمادگی در استانها و شهر های شمالی بخاطر شرایط بهتر جوی آب و هوا در برنامه های این انجمن عنوان کرد.

 

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا