ووشو

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و بانوان ایثارگر مدال‌آور

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و بانوان ایثارگر مدال‌آور

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و بانوان ایثارگر مدال‌آور

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی هانگژو و بانوان ایثارگر مدال‌آور و اهداکنندگان مدال قهرمانی به ایثارگران با حضور امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو در سالن جلسات مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.

مریم کاظمی‌پور معاون وزیر ورزش و جوانان، مهدی میرجلیلی مسئول بسیج ورزشکاران کشور، امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو، سیدمحمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سمیه گنجی مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده، عادل مهری ورنیاب مدیرعامل دفتر نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ورزش کشور در این نشست حضور داشتند.

دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به مدال‌آوران ورزشکار، گفت: در عرصه مسابقات آسیایی کشور چین تیم پارالمپیک کشور ما با وجود تحریم‌ها و منابع مالی اندک درخشید که جای تشکر و قدردانی دارد، آنها ثابت کردند در مقابل کشورهای توسعه یافته که تجهیزات بیشتری دارند، می‌توانند پیروز شوند و این نشانه غیرت و انگیزه این ورزشکاران است.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان‌کرد: ورزشکاران به واسطه غیرت‌ و همت‌شان و عرق به پرچم کشورشان موفق می‌شوند. این مدال‌آوران و ورزشکاران مردم کشورشان برایشان اهمیت دارد و دنبال مادی‌گرایی، سلبریتی شدن و نمایش در فضای مجازی نیستند. ایمان قلبی ورزشکاران و مدال‌آوران و سرلوحه قرار دادن زندگی شهدا توسط ورزشکاران برای همه ما درس‌آموز است.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران هم به دنبال این بودند که به ما نشان دهند که وقتی با خدا باشید پیروزی را کسب خواهید کرد و امیدوار هستیم رفتار شما الگویی برای مردم جامعه ما باشد‌.

در پایان این مراسم با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از قهرمانان بازی‌های آسیایی هانگژو و اهداکنندگان مدال قهرمانی به ایثارگران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا