تکواندو

هادی ساعی: کمپ تیم‌‌های‌ ملی در مازندران یک کمپ بین المللی خواهد شد


هادی ساعی: کمپ تیم‌‌های‌ ملی در مازندران یک کمپ بین المللی خواهد شد

رییس فدراسیون تکواندو گفت: تکواندو استان مازندران این سال‌ها در تمامی بخش‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو مازندران، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو در مراسم تجلیل از قهرمانان تکواندو مازندران اظهار داشت: استان مازندران یعنی قطب تکواندو کشور است. همیشه با ذوق و شوق و با علاقه زیاد دوست دارم کنار تکواندو مازندران باشم.

ساعی افزود: از تک تک مسابقات خاطرات خوبی با ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی دارم و همیشه به آنها افتخار کردم.

رییس فدراسیون تکواندو ادامه داد: خوشبختانه تکواندو استان مازندران در تمامی بخش ها پیشرفت داشته است. هم در بخش قهرمانی و هم در بخش مربیگری در تمامی رده‌های سنی در تیم‌های ملی مازندرانی داشتیم.

ساعی از استعداد بالای تکواندو مازندران گفت و بیان داشت: من بعضی وقت‌ها میگویم تیم ملی مازندران، چون واقعا برای ما انتخاب کردن ورزشکاران مازندرانی خیلی سخت است.

وی ادامه داد: چون در اردوی تیم‌های ملی ۵۰ درصد ورزشکاران و مربیان مازندرانی هستند و در اردو همه مازندرانی‌ صحبت میکنند و ماهم مازندرانی یاد گرفتیم.

ساعی با اشاره به راه اندازی کمپ تیم ملی در مازندران گفت: ما تلاش کردیم در تکواندو مازندران کمپ تیم ملی را داشته باشیم چون اینجا هم استعداد هست و پتانسیل بالایی اینجا وجود دارد.

رییس فدراسیون تکواندو تاکید داشت: سعی میکنیم این کمپ را به یک کمپ بین المللی تبدیل کنیم تا تکواندو کشور و مازندران از این کمپ برای رشد و ارتقا تکواندو استفاده و بهره ببرند.

ساعی تصریح کرد: همیشه وقتی از کشتی صحبت میشود همه اسم جویبار را می‌بردند ولی ما در تکواندو در تمامی رده های سنی افتخار میکنیم که در جویبار ورزشکار و قهرمان زیادی داریم.

وی ادامه داد: تکواندو پا به پای رشته اول کشورمان یعنی کشتی دارد تلاش میکند و مدال کسب میکند.

رییس فدراسیون تکواندو از حمایت ویژه از تکواندو مازندران گفت و بیان داشت: ما در کنار شما خواهیم بود و از این پتانسیل و استعدادهای تکواندو مازندران قاطعانه حمایت می‌کنیم.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا