تکواندو

طی تفاهم‌نامه با سازمان منطقه آزاد کیش؛ برگزاری مسابقات آزاد هانمادانگ به میزبانی جزیره کیش

طی تفاهم‌نامه با سازمان منطقه آزاد کیش؛
                                                    برگزاری مسابقات آزاد هانمادانگ به میزبانی جزیره کیش


برگزاری مسابقات آزاد هانمادانگ به میزبانی جزیره کیش

فدراسیون تکواندو و سازمان منطقه آزاد کیش کشور در راستای برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی این جزیره تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و هیات همراه روز گذشته جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان منطقه آزاد کیش راهی این جزیره شد.

در این جلسه که شنبه ۲۴ دی ماه با حضور نظر پور رئیس شرکت عمران آب و خدمات،  نجف پور مدیر امور ورزش سازمان، محمد امین نامجو رئیس کمیته هانمادانگ، پورشیوایی رئیس و حدادی دبیر هیئت تکواندو منطقه آزاد کیش برگزار شد، رحیم سرهنگی رئیس سازمان منطقه آزاد کیش بر استفاده از ظرفیت جوانان کیش در راستای الگو سازی و ترسیم آرمان های آن ها تاکید کرد و گفت: تکواندو ورزشی نظم دهنده و احترام آمیز است و توسعه آن نقش مهمی در ایجاد شادابی و غنی سازی اوقات فراغت افراد به ویژه جوانان و نوجوانان دارد.

هادی ساعی نیز در این نشست تاکید کرد: فدراسیون تکواندو آمادگی خود در راستای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی و همکاری های لازم با سازمان منطقه آزاد کیش را اعلام می کند.

گفتنی است، بر اساس این تفاهم نامه، ورزشکاران دو بخش آقایان و بانوان در نخستین دوره مسابقات آزاد جهانی «هان مادانگ» به میزبانی جزیره کیش و با همکاری فدراسیون تکواندو حضور خواهند داشت.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا