تکواندو

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر؛ کمپ ملی تکواندو در شهرستان سوادکوه افتتاح شد

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر؛
                                                     کمپ ملی تکواندو در شهرستان سوادکوه افتتاح شد


کمپ ملی تکواندو در شهرستان سوادکوه افتتاح شد

کمپ ملی تکواندو در شهرستان سوادکوه به مرحله بهره برداری رسید و به مناسبت ایام مبارک دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، عصر امروز 17 بهمن ماه همزمان با ایام مبارک دهه فجر طی مراسمی با شکوه کمپ ملی تکواندو در شهرستان سوادکوه شهر پل سفید با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

این مراسم با حضور دکتر علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، فیض اله نفجم رئیس هیات تکواندو استان، سرهنگ پیوند فرمانده سپاه سوادکوه، دکتر غلامی فرماندار سوادکوه، حسین ربیعی، زهرا نجات و بهروز نادری دبیر، نائب رئیس و کمیته بازرسی تکواندو مازندران، فاضل زاده رئیس ورزش و جوانان پل سفید، مجتبی امیری رئیس هیات تکواندو شهرستان سوادکوه، قلی زاده بخشدار مرکزی، اکبرنژاد شهردار و اعضای شورای شهر پل سفید، مهندس ولی زاده ریاست بنیاد مسکن و دیگر مسئولان شهری و خانواده بزرگ تکواندو سوادکوه برگزار شد.

ابتدای مراسم با قرائت کلام الله مجید و سرود ملی آغاز شد، شعرخوانی مجید امیری شاعر انقلابی سوادکوه را به مناسبت ایام دهه فجر داشتیم.

پس از آن فیض اله نفجم ضمن خیر مقدم به جمع حاضر در سالن، از افتتاح چنین سالنی که در ایام‌مبارک دهه فجر و مزین با نام شهدا به بهره برداری رسید ابراز خرسندی کرد و بیان کرد: سوادکوه در مدت مدیریت مجتبی امیری، فرد جوان و پویا که خود از خانواده معزز و محترم شهدا است، توانسته امکاناتی را برای رفاه حال تکواندوکاران فراهم آورد که منجر به تغییرات مثبت بسیار خوبی بوده و امید است در آینده از قهرمانان این شهرستان بسیار بشنویم.

ضمن‌اینکه با صحبت ها و رایزنی های صورت گرفته با رئیس فدراسیون تکواندو، مقرر شد تا این‌فضای تمرینی بسیار زیبا، پس از تکمیل مراحل خوابگاه و امکانات دیگر به لحاظ مسافت کم با تهران بتواند محل کمپ تیم های ملی تکواندو از رده های پایه باشد.

نفجم در ادامه گفت: ضمن تشکر از مدیرکل محترم استان بابت حمایت و همکاری های لازم، فضای بسیار خوبی را در شهرستان ساری در اختیار داریم که روند اداری آن انجام شده و قرار است فدراسیون تکواندو یک کمپ مجهز را برای تیم های ملی در آنجا برپا کند که انشاا.. پس از شروع کار، خیلی سریع به مرحله بهره برداری خواهیم رساند که می تواند پتانسیل بسیار خوبی برای مازندران باشد.

در ادامه مهدی کارگر خواننده خوش صدا از سوادکوه به اجرای برنامه پرداخت.

پس از آن دکتر‌علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به سخنرانی پرداخت و گفت: کار انجام شده توسط مجتبی امیری رئیس هیات تکواندو شهرستان سوادکوه یک کار پسندیده است، باید به داشتن چنین مسئولان فعالی ببالیم که فعلا خواستن را صرف می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: خوشبختانه در دهه فجر برنامه های مختلفی داریم که بزرگترین برنامه ما افتتاح 22 پروژه با مناسبت 22 بهمن است.

وی بیان کرد: با افتتاح سالن های مختلف در روستاهای جویبار و فریدونکنار و … در دولت سیزدهم شعار ما در عدالت اجتماعی و عدالت ورزشی عملی شد که بخش اعظم آن در حوزه روستایی در حال رقم خوردن است، یک برنامه بزرگی را با حضور همه مسئولین و پخش صدا و سیما خواهیم داشت، تجلیل از نام آوران آسیایی و پاراآسیایی که مقام معظم رهبری هدایایی را برای قهرمانان و پهلوانان ارسال کردند که انشاا.. سه شنبه آینده در بیت حضرت آیت الله لائینی نماینده محترم ولی فقیه برگزار می شود.

رجبی در پایان سخنانش اظهار کرد: قدر انقلاب اسلامی را باید بدانیم و نکته مهم دیگر که مقام معظم رهبری حکم جهاد دادند و ما موظف به حضور حداکثری در انتخابات هستیم و قبل از آن دوست دارم قهرمانان و ورزشکاران مردم را یکشنبه آینده در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن
دعوت کنند و در صف اول راهپیمایی و انتخابات حضود داشته باشند.

پس از رونمایی از تابلو یادبود افتتاح کمپ ملی تکواندو پدر محترم شهید برسنجی، متن آن توسط مرتضی عرب مجری برنامه قرائت شد.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا