جودو

حضور میراسماعیلی و مسولان فدراسیون جودو عراق در مراسم عزاداری امام حسین(ع)

حضور میراسماعیلی و مسولان فدراسیون جودو عراق در مراسم عزاداری امام حسین(ع)

آرش میراسماعیلی، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ‌و مسولان فدراسیون جودو عراق امروز پنج شنبه در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در کربلای معلی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جود،آرش میراسماعیلی و مهدی گرایلی رئیس و نایب رئیس فدراسیون جودو کشورمان که روز گذشته ( چهارشنبه) وارد نجف اشرف شدند، پس از زیارت حرم مطهر امیرالمومنین علی(ع) امروز راهی کربلای معلی شدند.

در ادامه این سفر معنوی میراسماعیلی به کربلا، سید سمیر الموسوی نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا و ‌نایب رئیس کمیته ملی المپیک عراق، نایب رئیس فدراسیون جودو عراق و رئیس هیات جودو کربلای معلی به استقبال وی رفتند.

پس از آن مسولان فدراسیون جودو عراق با حضور در هتل محل اسکان رئیس فدراسیون جودو کشورمان، جلسه ای را تشکیل دادند که سمیر الموسوی نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا در ابتدای صحبت های خود ضمن خوش آمدگویی و تبریک برای بازگشت مجدد میراسماعیلی به فدراسیون جودو، در مورد ادامه همکاری های دو جانیه فدراسیون های جودو ایران و عراق تاکید فراوانی داشت.

در این جلسه مقرر شد، یک مرحله کلاس مربیگری بین المللی مشترک با حضور مربیان و اساتید ایرانی و عراقی در مهرماه سال جاری به میزبانی کشور عرق برگزار شود. در این نشست مسائل جودو ایران و عراق نیز مورد بررسی قرار گرفت. 

در پایان این جلسه کاری، میراسماعیلی همراه با مسولان فدراسیون جودو عراق و محمد صابر گرایلی نایب رئیس فدراسیون جودو کشورمان در مراسم عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) که با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران در حرم امام حسین(ع) برگزار شد، حضور پیدا کردند. 

مراسم عزاداری با حضور رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، محمدرضا طالقانی رئیس پیشین فدراسیون کشتی نیز برگزار شد و مهدی میردامادی نیز مداحی این مراسم را برعهده داشت.

در پایان مراسم عزاداری، حجت الاسلام ابوترابی فرد خطیب نماز جمعه تهران ضمن خوش آمد گویی به سید سمیر الموسوی نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا از حضور آرش میراسماعیلی و هیات همراه در این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

 

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا